27.04.2023
Черкаський “Азот”, що входить до групи Ostchem, – перший український виробник азотних добрив, що виконав сертифікацію паливної добавки AdBlue.
25 квітня Черкаський «Азот» сертифікував виробництво AdBlue і подав зразки в німецьку асоціацію автопромисловців.
В умовах війни завод тримає марку лідера української хімічної промисловості. Навіть в гарячі фази війни робітники заводу працювали, надаючи українським аграріям вкрай потрібні добрива, а тепер ще й українські автомобільні перевізники отримають можливість купувати недорогий, вітчизняний, високоякісний продукт. Особливо важливо що українська продукція тепер може ще й експортуватись.
Бренд AdBlue є власністю державного концерну VDA (Verband der Automobilindustrie – Асоціація автопромисловців Німеччини) і в жодному разі не може надаватися для франшиз або стороннього використання. Всі зразки виробленого в Україні AdBlue надсилаються для випробувань на чистоту, після цього офіційно товар може постачатись на ринок України.
Довідка по ринку AdBlue України від ІА Інфоіндустрія:
В 2021 році, за даними Агентства Інфоіндустрія ринок сертифікованого AdBlue оцінювався в 15000 тон. Обсяг ринку паливних присадок в 3-4 рази більший, однак, під час повномасштабної війни ринок звузився, але не в рази.
В Україні діяли три виробника аналогів AdBlue, два з них вже сертифіковані VDA. Це CrossChem з потужністю в 1800 тон на рік та Azmol-BP з потужністю 5000 тон на рік. В 2021 році БРСМ Нафта виробляла свій зразок AdBlue (не сертифікований), вже в 2022 році в Черкасах з’явився донецький виробник аналогів AdBlue – ChemElements.
Черкаський «Азот» має місячну потужність 1500 тон, річну – 18000 тон. Таким чином, Азот одразу займає лідерську позицію на ринку, а з врахуванням низької собівартості і високої якості значною мірою потіснить конкурентів.
Інфоіндустрія
Читайте нас у Telegram