В українському АПК зростає попит на аграрних тренерів

27 січня відбулася прес-конференція компанії Agrii, на якій її керівники розповіли про підсумки сезону 2018/2019, тренди на ринку дистрибуції, нові сервіси та рішення, доступні для агровиробників.Тенденції в українському агробізнесі все більше перетинаються зі світовими. Агро рухається в напрямку скорочення пестицидного навантаження, підвищення родючості ґрунту, а також збільшення біологічного різноманіття. До цього додається високий попит на диджиталізацію процесу, яка в сільському господарстві України добре розвинена.

У зв’язку з останніми тенденціями на ринку, коливаннями біржових цін агровиробники намагаються зрозуміти, на чому, де і скільки вони можуть заощадити. Саме скорочення витрат чимало фермерів розглядають як єдину можливість підвищення рентабельності. Ті моделі дистрибуції, які є на ринку України сьогодні, не відповідають реальним потребам агровиробників, тому компанії переходять у стан трансформації.

«Дистрибуція повинна стати сервісом. У цьому полягає зміна і нашої бізнес-моделі. Попит на продукти буде поступатися попиту на рішення. Це тренд, який тільки розвивається, але ми це розуміємо дуже добре. Ще три роки тому ми вирішили змінити нашу бізнес-модель, а на початку грудня вже офіційно оголосили про те, що компанія «Агроскоп Інтернешнл» змінює позиціонування і стає частиною світової групи Agrii, – розповів Антон Яковенко, генеральний директор компанії Agrii. – Ми будемо використовувати наш досвід роботи в інших країнах у підході до надання агрономічних сервісів, націлених на ефективність. Наша стратегія – зростання частки ринку агросервісів і цінності пропозицій компанії завдяки сфокусованому підходу в роботі з постачальниками та власним інноваціям, одержання і утримання статусу незалежного експерта і найбільш інноваційного партнера сільгоспвиробника».

Як розповів Олексій Стеценко, директор з розвитку бізнесу, Agrii сконцентрована на проведенні постійних досліджень та впровадженні нових розробок, щоб допомогти своїм клієнтам знайти рішення щодо максимізації прибутку. Цей підхід передбачає повністю інтегровану виробничу систему, засновану на наукових дослідженнях та управлінні агрономією у господарствах.

«На практиці це означатиме, що ми разом з клієнтом ставимо мету планової врожайності тієї культури, в покращенні технології якої він зацікавлений, і протягом сезону вегетації надаватимемо конкретні поради і рекомендації щодо збереження потенціалу врожайності. Якщо ми не вийдемо на планову врожайність – нестимемо фінансову відповідальність, що буде відображено в договорі. Наскільки мені відомо, такого не робить ніхто або майже ніхто на ринку, – прокоментував Олексій Стеценко. Наш клієнт не лише отримає продукти, ми пропонуватимемо перелік сервісів, які можна вибрати: агрономічний супровід, який включає в себе лабораторні дослідження, цифрові продукти, серед яких і метеопрогнози. Все це працює на клієнта. Він може сам обирати, якими сервісами хоче користуватися. Крім цього, наші партнери зможуть стежити за розвитком своїх полів, використовуючи цифрову платформу, яка має інтуїтивно зрозумілий інтерфейс».

 

Інфоіндустрія

 

Читайте нас у Telegram

Пов’язані теми:

Популярні новини

Підпишись на Infoindustry