Вже майже 290 українських продовольчих компаній отримали сертифікати «EUR.1»

Ольга Трофімцева: «Україну вже впізнають на світових ринках» – спеціально для першого випуску «UFEXPO NEWS», який присвячено Міжнародній виставці продовольчої продукції Ukrainian Food Expo, від Ради з питань експорту продовольства (UFEB). Сьогодні Україну вже знають на світових ринках продовольства. Ми експортуємо у понад 190 країн світу. Наші аграрні та харчові товари користуються попитом на ринках країн Азії, Африки та Європи. Вже майже 290 українських компаній, що виробляють харчові продукти тваринного походження, отримали сертифікати  «EUR.1», а з ними й право експорту своїх товарів до ринків Європейського Союзу.

 В 2017 році вартість нашого аграрно-харчового експорту сягнула майже $18 млрд, а в поточному році цей результат, ми впевнені, буде покращений.  Адже, за результатами 7 місяців 2018 року вартість агроекспорту вже перевищила $9,9 млрд. Окрім наших основних експортних товарних позицій, таких як зернові, олія та насіння олійних, на основних експортних ринках зростає попит і на українські перероблені продукти, нішеву та органічну продукцію.

 «Від імені Міністерства аграрної політики та продовольства України хотіла б подякувати організаторам Міжнародної виставки продовольчої продукції «UKRAINIAN FOOD EXPO 2018». Цей захід є чудовим хабом, який дає можливість напряму поспілкуватись всім гравцям ринку – від виробників до представників роздрібної торгівлі та представляє широкий спектр продуктів української харчової промисловості. Ця виставка служить гарним майданчиком для проведення бізнес-зустрічей та дає поштовх для встановлення нових важливих контактів для вітчизняних виробників та експортерів», – повідомляє заступник Міністра аграрної політики Ольга Трофімцева.

Запорукою розвитку АПК та харчової індустрії, закріплення успіхів та формування нової філософії експорту є тісна співпраця між Міністерством та представниками бізнесу, з фокусом на якісну переробку та впровадження новітніх технологій. Національна експортна стратегія України та секторальна експортна стратегія, розроблені за активної участі бізнесу, з їх чіткою направленістю на розширення ринків збуту. Збільшення частки готових продуктів та продукції глибокої переробки в структурі експорту АПК та більш широке залучення малих та середніх підприємств до експортної діяльності стануть дієвими інструментами розвитку експорту, АПК та економіки України в цілому.
«Бажаю всім учасникам «UKRAINIAN FOOD EXPO 2018» успішної виставки, продуктивних перемовин та нових перспективних контактів для здійснення прибуткового та сталого експортоорієнтованого бізнесу», – зазначає Ольга Трофімцева.
Прес-служба Ради з питань експорту продовольства (UFEB)

Інфоіндустрія

Читайте нас у Telegram

Пов’язані теми:

Популярні Новини

Підпишись на Infoindustry