01.04.2019
Штрафуванням фур, які порушують вагові норми, повинні займатися приватні компанії. З появою конкурентного ринку вони будуть вирішувати такі питання ефективніше, ніж державні органи. Такою думкою поділився радник голови Дніпропетровської обласної державної адміністрації Юрій Голік, повідомляє ЦТС.Він розповів, що в Дніпропетровській області для боротьби з перевантаженими машинами побудували три майданчики сертифікованих габаритно-вагових комплексів, вартістю 11 млн грн кожна. Зведені вони були за гроші обласного бюджету та міського бюджету Дніпра.
«Тобто ми витратили гроші на те, чим повинна була займатися« Укртрансбезпека», це означає, що ми не побудуємо ще один дитячий садок, школу і т. Д. І вирішувати питання такою ціною не можна», – заявляє Юрій Голік. На його думку, альтернативою може стати установка рамок, які будуть вимірювати вагу автомобілів, на в’їзді і виїзді з кожної області.
«Всі дороги йдуть по областям. Є межа області. Кожна область має дорогу на в’їзд і на виїзд. Наприклад, траса Дніпро-Полтава-Решетилівка має одну смугу на в’їзд і одну на виїзд», – пояснює держслужбовець. Після того, як транспорт проїде через рамку, в разі перевантаження, йому автоматично прийде штраф. Якщо водій його не оплачує, то при можливу зупинку фури поліцією – відправить транспорт на штраф-майданчик.
«І стій там, поки не сплатиш. На цьому все закінчиться », – додав Юрій Голік. Він також вважає, що необхідно прийняти закон, на підставі якого буде можливість створити конкурентний ринок зі стягування штрафів за «перевантаження». «Нехай компанія, яка встановила рамки, буде з них, умовно, отримувати 2% від суми зібраних штрафів. Це все одно дешевше, ніж утримувати всіх цих дармоїдів. Ми взагалі вважаємо, що все, що можна віддати на аутсорсинг, потрібно віддати на аутсорсинг », – заявив радник голови Дніпропетровської ОДА.
Elevatorist. com
Iнфоіндустрія
Читайте нас у TelegramПов’язані теми: