15.03.2018
Виробникам органічних харчів слід зосередитися на розширенні їх асортименту шляхом введення до нього готових продуктів. Це зменшить залежність галузі від зовнішніх факторів, про це заявив голова Асортиментного комітету ГС «Органічна Україна» Олексій Соломко на Другому міжнародному конгресі «Органічна Україна-2018», який проходить в Одесі.За висновками Олексія Соломка, внутрішній ринок органічної продукції в Україні розвивається, але недостатніми темпами. Перший продукт – органічна гречка, з’явився в 2007 році. В 2008 році вже працювало 14 органічних магазинів, які реалізували 2000 штук одного виду продукції, в 2009-му – 36 магазинів продали 12 тис одиниць трьох видів харчів, у 2010-му – 84 магазини продали 90 тис одиниць шести видів продуктів, у 2014 році – 2000 магазинів продали понад 600 тисяч одиниць 21 виду продукції.
Головними причинами низьких темпів розвитку внутрішнього ринку, на думку, О. Соломка, є низька купівельна спроможність споживачів, їх необізнаність про переваги цієї продукції, упереджене ставлення до «органіки» торговельних мереж, які хочуть заробляти на ній, як на звичайній. На його думку, виробникам треба постійно вивчати споживчий попит, і щороку вводити в обіг нові продукти, більше уваги приділяти рекламі.
Інфоіндустрія
Читайте нас у TelegramПов’язані теми: