23.08.2019
Аграрії стали набагато вимогливiше до вантажівок, особливо до тих, що возять зерно в порти. Поступово сформувалися загальні для ринку критерії, яким повинен відповідати такий тягач. І комфорт кабіни стає усе більш важливим.
“Сканiя Україна” цього сезону пропонує тягачі виключно в новому поколінні Next і повністю завершила перехід на новий модельний ряд. Оптимальний тягач в Scania бачать з кабіною G- серії двигуном 440 л.с., з посиленою рамою і підвіскою. При цьому, тягач Scania вже з заводу укомплектований системою контролю за автопарком, роботизованою КПП Opticruise, холодильником і кондиціонером. Вартість такого тягача стартує з 82000 євро.Саме такі тягачі в комплектації з напівпричепами самосвальными Wielton – самі затребувані позиції.
DAF Trucks цього сезону представив відразу дві спеціальні пропозиції для аграріїв. Перший варіант – це DAF CF85 Евро- 5 у виконанні UKR AGRO. Тягач з кабіною CF укомплектований 13-літровим двигуном 460 л.с., баками на 620 л, 12-ступінчастою напівавтоматичною КПП AS Tronic, зищитой двигуна знизу. Вартість такого тягача стартує з відмітки 77500 євро.
Другий варіант – це найвідоміший на ринку України тягач DAF XF105. Наступного року DAF завершує виробництво 105-х кабін і перейде вже на нову “лінійку”. Але цього сезону дилери DAF в Україні ще пропонують DAF XF105 у виконанні UKR AGRO. “Начинка” тут аналогічна – 13-літровий 460-сильний двигун і 12-ступінчастий напівавтомат AS Tronic, але кабіна вже простора і висока. У такому виконанні DAF XF105 обійдеться в 83000 євро
Mercedes – Benz — взiрець транспортних рішень. Для вивезення урожаю з полів в компанії пропонують тягач Arocs 2042, який для більшої прохідності може бути озутий в спеціальні шини. У комбінації з напівпричепом він цілком може замінити бункер-перевантажувач і відразу від комбайна відправитися на елеватор. Таке рішення обійдеться в 86600 євро Для доставки в порти Mercedes – Benz пропонує 3-е покоління Actros 1841 у виконанні Евро- 5. У дилерів в Україні ще є такі вантажівки, 2019 року випуску і за спеціальною ціною від 77560 євро. А для рейсів на Європу в Mercedes – Benz готові запропонувати 4-е покоління Actros 1845 LS Евро- 6 з найкомфортнішою кабіною і розширеною комплектацією за 114150 євро.
Volvo Trucks також має декілька рішень. В якості робочої “конячки” пропонують VOLVO FMX з 11-літровим двигуном 450 л.с. Тягач також вже укомплектований системою контролю за автопарком, посиленою підвіскою, сталевими бамперами, захистом двигуна і фар. Такий тягач пропонують за 79500 євро. Для доставки в порти в Volvo запропонували FH 420 з комфортнішою кабіною за 84000 євро. Renault Trucks пропонує тягач C440 з 13-літровим двигуном 440 л.с. і посиленою підвіскою для поганих доріг, який обійдеться в 75000-79000 євро залежно від комплектації. Одно з найдоступніших пропозицій цього сезону у IVECO. Так, Stralis Hi – Way з двигателм 420 л.с. готові віддати за 72900 євро. Також в IVECO зробили спецпропозицію на цей рік на тягачі Евро- 6 і уживані моделі з невеликими пробігами від системи OK.Trucks.
Правда, цього року звичну картину брендів намагається змінити Ford Trucks. У компанії АВТЕК представили найголовнішу новинку бренду – Ford F – Max, який вже встиг завоювати титул “Вантажівка року” в Ганновері. F – Max представлений на українському ринку з 500-сильним двигуном, високою кабіною і в топ-комплектації, де є майже все – за 75000 євро. А в якості “робочої конячки” Ford Trucks пропонує тягач 1848t попереднього покоління за 64000 євро.
Мінський автозавод цього сезону має намір вийти на ринок з революційною пропозицією – представивши зерновоз з державною компенсацією 25% вартості. Складанням шасі займатиметься Запорізький автозавод, а кузов самосвальный комплектуватиме завод Egritech. Такий альянс дозволить вийти на ринок з найдоступнішою ціною на зерновоз
Крім того, МАЗ, традиційно пропонує найпопулярніший зерновоз останніх років МАЗ-6501С9 з бічним розвантаженням і двигуном 420 л.с. і вантажопiдйомнiстю 20 т. Також в новому сезоні запропонований ще одна модифікація сільськогосподарського самоскида МАЗ-6501Е9 з двигуном Mercedes – Benz 435 л.с. і іншою модифікацією кузова. Традиційний 10-тонний самоскид МАЗ- 555026 з двигуном Weichai 300 л.с. і кузовом об’ємом 12,5 м3 також затребуваний у аграрних компаній. У Agsolco є навіть зерновоз Howo з алюмінієвим кузовом вантажопiдйомнiстю 26 т.
Iнфоiндустрiя
Читайте нас у TelegramПов’язані теми: