Агротрейдери вподобають морський шлях

У напрямку портів рухається більше вагонів із зерном, ніж до західних переходів.

Накопичення вагонів із зерном, що прямують до портів Великої Одеси та Ізмаїлу, понад удвічі перевищує чергу у напрямку західних прикордонних переходів. Зокрема, до портів прямує понад 5 тис. вагонів із зерном, а на західні прикордонні переходи — 2 тис. Про це йшлося під час наради представників АТ «Укрзалізниця» з учасниками зернового ринку 16 листопада, пише Rail.insider.

Скоротились і обсяги передачі вагонів із зерном через західні прикордонні переходи. За тиждень їхня кількість скоротилася на 30 одиниць — до 464 вагонів на добу (йдеться про зерно та жмихи).

Фіксується значне зменшення кількості вагонів, що прямують через кордон до Польщі. Наразі передається 111,4 вагона на добу. Це на 14,5 одиниць менше, ніж тиждень тому. Знизились і обсяги передачі зернових до Угорщини — на 11 вагонів на добу. Наразі показник становить 50,9 вагона.

Водночас побільшало вагонів із зерном, що прямують через українсько-румунський кордон. За останній тиждень показник зріс на 1,7 вагона на добу — до 123 одиниць. До Словаччини щодоби передається 58,7 вагона із зерном. Зростання становить 0,15 одиниці.

Складна ситуація із накопиченням зернових зберігається по переходу Вадул-Сірет—Дорнешти. На нього прямують приблизно 2 тис. вагонів, із них 830 — із зерном. Значні черги вагонів з олією та продуктами перемолу спостерігаються на стику Ізов—Грубешув. На нього рухається майже 1 тис. вагонів зі жмихами і шротами, а також 450 — з олією. Основною причиною такого накопичення є те, що польські термінали не встигають обробляти заплановані обсяги.

Що ж до обробки зернових вантажів у портах, то наразі фіксується зниження через тривалі повітряні тривоги. Так, за останні п’ять діб вивантаження у портах скоротилося з 1 тис.–1,1 тис. до приблизно 900 вагонів. Ще 120–130 вагонів на добу вивантажується у дунайських портах.

Читайте нас у Telegram

Пов’язані теми:

Підпишись на Infoindustry