Тобто, створюючи Центр партнерської взаємодії, ставили за мету об’єднати можливості усіх бізнес-напрямків «Астарти» в єдиний центр, а також бізнеси наших партнерів, які постачають для компанії всі необхідні ресурси — насіння, добрива, ЗЗР, фінансові послуги. Об’єднавши все це в єдину партнерську програму, ми можемо запропонувати сільгоспвиробникам широкі можливості співпраці. Для «Астарти» створення Центру партнерської взаємодії — це розвиток екосистемного підходу до ведення бізнесу.
Я б сказала, що це створення екосистеми постачальників товарів і послуг і фермерів навколо «Астарти». Звичайно, в основі цієї взаємодії знаходяться структурні підрозділи «Астарти», але ми також залучаємо й наших партнерів-постачальників товарно-матеріальних цінностей, банківські установи, страхові компанії та інші бізнес-структури, які можуть надавати послуги сільгоспвиробникам. Наша мета — створити бізнесову екосистему, кожен учасник якої отримує вигоду і можливості для зростання, сказала Наталія Головань,
Інфоіндустрія