Білоцерківському заводу препаративних форм виповнилось п’ять років

Компанія ALFA Smart Agro відзначає 5-річчя з моменту відкриття Білоцерківського заводу препаративних форм, а також виходу на український ринок ЗЗР бренду ALFA Smart Agro.

Основою бізнес-моделі стала стратегія Розумної агрономії, якій підпорядковані всі рішення та процеси в компанії – в управлінні, розробці нових продуктів, виробництві. Саме завдяки Розумній агрономії українські аграрії отримали доступ до унікальних препаратів, а на ринку ЗЗР України відбулися тектонічні зміни.  

Тетяна Мосендз, комерційний директор ALFA Smart Agro: 

Стратегія Розумної агрономії знайшла своє відображення в слові Smart. Від самого початку ми ставили за мету створення “розумних” продуктів — ефективніших, зручних у застосуванні, з інноваціями у формуляції, технології виробництва. А суперціль зробити захист посівів в Україні більш раціональним.  

Щоб втілити мрію, ми побудували власне виробництво, створили потужний R&D центр і оновили портфель продукції на 60%. Щоразу, коли R&D надає пропозицію розробки нового продукту, перше, що ми обговорюємо: “Чи відповідає він концепції Розумної агрономії?” Такий підхід дозволив ALFA Smart Agro досягти серйозних результатів, якими ми всі пишаємося”. 

 

ALFA Smart Agro лідер українського ринку ЗЗР

У 2021 році препарати ALFA Smart Agro вийшли на провідну позицію за обсягами застосування в Україні. Це означає, що вперше до трійки лідерів ринку засобів захисту рослин України, де традиційно домінують мультинаціональні компанії, увійшов український виробник.  

Препарати ALFA Smart Agro посідають перше місце за обсягами застосування у період з листопада 2020 р. по серпень 2021 р. (без врахування продуктів для обробки насіння, сезон продажу яких триває).  В перерахунку на однократне внесення площа посівів, захищених препаратами ALFA Smart Agro, в даний період становить 10,24 млн га. Це відповідає приблизно 11% від загального обсягу посівів в перерахунку на однократне внесення ЗЗР, який складає 91,23 млн га. 

Друга позиція рейтингу належить компанії Syngenta, а на третьому місці Bayer.   

Тетяна Мосендз, комерційний директор ALFA Smart Agro: 

Площа застосування ЗЗР в перерахунку на однократне внесення є найбільш об’єктивним показником для оцінки ринку засобів захисту рослин, яким користуються провідні аналітичні агентства світу. Тільки так ми бачимо, у яких виробників дійсно найсильніші позиції. Бути серед лідерів цього рейтингу – це  чіткий сигнал для ринку про те, що попит на продукти ALFA Smart Agro в Україні стрімко зростає”.   

Оскільки препарати для захисту рослин залежно від складу, норм застосування і виробника суттєво відрізняються за вагою та вартістю, для більш точної оцінки використовують саме площу застосування в перерахунку на однократне внесення. При цьому враховують норми застосування кожного реалізованого продукту. Загалом були проаналізовані дані близько 2000 найменувань препаратів, які застосовуються українськими агровиробниками. 

В грошовому еквіваленті лідерами ринку ЗЗР України традиційно залишаються міжнародні компанії, адже вартість їхньої продукції зазвичай є дорожчою.

Вітаємо ALFA Smart Agro та бажаємо нових звершень і здійснення мрій!