Чи можна за сім років збільшити молочне стадо в Україні до 2,76 млн голів?

Стратегічна мета агропромислового комплексу України на найближчі роки — стабілізувати та наростити виробництво продукції тваринництва. Таку думку висловив Президент Національної академії аграрних наук України Ярослав Гадзало під час наради з інноваційного розвитку тваринництва в ринкових умовах, яка відбулася у Вінницькій області. Він навів приклад: за майже 30 років поголів’я корів скоротилося у 4 рази, свиней – у 2,9 рази, овець і кіз – у понад 6 разів. Левова частка виробництва продукції тваринництва наразі припадає на господарства населення. Саме тут виробляють 70% від загального обсягу молока, утримують 49% поголів’я свиней і 74% поголів’я овець.

«Такий стан галузі зумовлює недостатній рівень виробництва продукції на душу населення, а також надто високу частку м’яса птиці у його загальній структурі», — додав Президент НААН.

Проблему повинна вирішити Стратегія розвитку сільськогосподарського виробництва в Україні на період до 2025 року. Вона передбачає підвищення продуктивності тварин, зокрема середнього надою на корову близько 6 тис. кг, а у сільськогосподарських підприємствах — до 7-7,5 тис. кг молока. Поголів’я молочних корів за цей термін потрібно довести до 2,76 млн голів. Досягти цих показників планується за рахунок власного відтворення, закупівлі телиць у населення та імпорту високопродуктивних нетелей.

 «Ми працюємо над тим, щоби налагодити співпрацю дослідних господарств академії з усіма учасниками ланцюгу виробник-переробник-споживач. Науково-дослідні установи зі своїми експериментальними базами можуть стати осередками сучасного менеджменту у тваринництві, надавати технологічні послуги і селекційний матеріал, проводити навчання з відтворення, годівлі, утримання худоби та оцінки якості продукції. Це забезпечить переробні підприємства необхідним обсягом якісної продукції, за яку виробники отримуватимуть справедливі кошти», — наголосив Ярослав Гадзало.

Інфоіндустрія

Читайте нас у Telegram

Пов’язані теми:

Популярні новини

Підпишись на Infoindustry