Вельми цікаві причини від УЗ про зменшення перевезення зернових

За перші 18 діб червня 2025 року на мережі АТ «Укрзалізниця» було навантажено лише 658,8 тис. тонн зернових вантажів. Це майже на 55% менше, ніж за аналогічний період минулого року. Про це повідомив заступник директора департаменту технології перевезень та комерційної роботи УЗ Валерій Ткачов, пише Rail.insider. Із загального обсягу навантаження 88,3% (тобто 581,5 тис. тонн) спрямовано в напрямку морських портів.

Водночас обсяг перевезених зернових вантажів за цей самий період червня становив 1 млн 336,2 тис. тонн. Це:

  • на 30% менше, ніж у червні 2024 року;
  • на 8% менше, ніж у травні 2025 року.

Чому така велика різниця в показниках навантаження і перевезення

За словами заступника директора департаменту технології перевезень та комерційної роботи УЗ Валерія Ткачова, розбіжності у показниках навантаження і перевезення спричинені нещодавньою кібератакою росіян на УЗ – не всі IT системи ще працюють синхронно.

«Цифри можуть бути дещо некоректними. Ми досі отримуємо частину паперових документів по перевезеннях, які з певним запізненням потрапляють в нашу ІТ-систему. Саме тому виникає така велика різниця: навантажили 658 тис. тонн, а перевезли — понад 1,3 млн», — пояснив Ткачов.

За червень Укрзалізниця перевезла 750 тис. тонн зернових

Фактичний обсяг перевезень зерна за червень, згідно з оперативними даними залізничників, становить близько 750 тис. тонн, що корелює з реальними показниками навантаження.

«Ми маємо дуже низький показник перевезення зерна. Причини – дуже не цікава для аграріїв ціна на продукцію. Водночас трейдерські компанії перебувають у сезонній паузі, у відпустках. Внаслідок цього ми недоекспортували від 2 до 4 млн тонн», – відзначив Ткачов.

Читайте нас у Telegram

Пов’язані теми:

Популярні новини

Підпишись на Infoindustry