18.04.2020
Українським операторам медового ринку потрібно підвищувати культуру вживання меду в Україні. Споживачі готові платити більше за якісний мед, походження якого підтверджено, тому дуже важливо правильно комунікувати. Хороший мед з України практично весь експортується, а на внутрішньому ринку часто залишається продукт, який не відповідає європейським параметрам якості.
Про це в ефірі АгроФМ розказав Дмитро Кушнір, співзасновник компанії “Медові брати”.
“Потрібно працювати над підвищенням культури споживання меду в Україні. Хороший мед з України весь експортується, а на внутрішньому ринку часто залишається мед, який не відповідає європейським параметрам якості”, – поділився він.
Експерт додав, що 50% всього меду, який продається у світі – це фальсифікований продукт. “Мед на третьому місці за обсягами контрафакту. Тому критично важливо комунікувати зі споживачем меду, він повинен бути проінформований – це тренд, який вже дійшов до України і буде набирати обертів, не зважаючи на кризу,” – впевнений Кушнір.
Саме тому багато вітчизняних мереж запустили програми продажу фермерських продуктів, адже довіра до класичних базарів знижуються, а споживачі хочуть певних гарантій.
Ціну меду можна суттєво збільшити методом комунікації. Люди будуть платити дорожче, якщо вони будуть впевнені, що вони купують. “До слова, в Німеччині зараз спостерігається бум на продукти вищого цінового сегменту. Вони вважають, що це більш безпечно і принесе більше користі в період епідемії”, – розказав Дмитро Кушнір.
ІА “Інфоіндустрія”
Читайте нас у TelegramПов’язані теми: