14.12.2019
Більше 7 тис т ягід продається на львівському оптовому ринку «Шувар» на рік. Це перевищує обсяг експорту з нашої країни. У липні асортимент ягідної продукції найширший. В 2019 році ціна на всі ягоди була вищою за останні три роки, знизилась лише вартість лохини, вона зрівнялася з ціною чорниці – і цей тренд досить сталий. Цього сезону лохина на ринку з’явилася в червні, і була присутня до жовтня.
Про це розказала Тетяна Гетьман, керівник департаменту «Маркетинг-аналітика» оптового ринку «Шувар», на під час III Міжнародної конференції «Ягідництво і переробка: технології та інновації».
Тетяна Гетьман описала головні тренди ринку ягід:
Виробництво ягід зростає швидше, ніж зростає споживання.
Наявний дефіцит якісної продукції навіть в сезони з гарним врожаєм.
Експорт – найбільший канал реалізації тільки для лохини. Вона присутня практично цілий рік на Шуварі, додала спеціаліст.
Збільшення імпорту за рахунок зростання споживання поза головним сезоном. «Україна постійно збільшує обсяги імпорту свіжої ягоди перед початком власного сезону. Тобто споживання ягід поза сезоном збільшується», – пояснила аналітик.
Успіх продажів залежить здебільшого від виробника, потенціал якості закладається безпосередньо на виробництві. «Український споживач поки що пробачає виробнику неякісну продукцію. Пересипання з ящичків в «куль очки» – такого не побачиш на розвинених ринках», – прокоментувала Гетьман.
І мережі, і продавці на ринках мають дуже низький рівень довіри до виробника (і навпаки) – це головна причина більшості проблем для усіх учасників ланцюгу поставок.
ІА «Інфоіндустрія»
Читайте нас у Telegram