Хліб для киян подорожчав: «Київхліб» підняв ціну на власну продукцію

Ціни зростуть від 30 до 90 копійок, в залежності від виду продукту

Публічне акціонерне товариство «Київхліб», найбільший виробник хліба та хлібобулочних виробів в Києві та області,  повідомило, що з 18  серпня 2014 року  вводяться  в дію нові відпускні ціни на хлібобулочні вироби.

Про це йдеться у прес-релізі, опублікованому на сайті компанії.

«Ми змушені були піти на цей крок, адже на сьогоднішній день ПАТ «Київхліб», як основний виробник хлібобулочних виробів столичного регіону, працює збитково. Постійно зростають всі складові собівартості, а саме: борошно, газ, електроенергія, транспортні витрати, тощо. Підприємство до останнього очікувало стабілізації ситуації та утримувало ціни на свою продукцію. Відтак, ретельний аналіз фінансово-економічної ситуації, в якій на сьогоднішній день опинився ПАТ «Київхліб», на превеликий жаль, показав, що запас міцності підприємства скінчився, керівництво змушено піти на вкрай непопулярні, але критично вимушені кроки – підняти ціни на свою продукцію. На 5 видів хлібобулочних виробів, що виробляються для соціально не захищених верств населення підвищення відпускної ціни підприємства складатиме +30 коп., на решту продукції від +30 коп. до +90 коп», — йдеться у повідомленні.

 На підприємстві наголошують, що ПАТ «Київхліб», як виробник широко популярної та знаної хлібобулочної продукції,  усвідомлює соціальну відповідальність перед мешканцями столиці та області, тому не перекладає весь фінансовий тягар на плечі покупців, віднаходячи внутрішні резерви для стабілізації ситуації.

Инфоиндустрия по материалам www.agravery.com

Читайте нас у Telegram

Популярні новини

Підпишись на Infoindustry