“Київхліб” увійшов до сотні найдорожчих брендів України

Список найдорожчих національних брендів  за підсумками 2020-го  року поповнила компанія “Київхліб”. 

Про це повідомляє ІА “Інфоіндустрія” з посиланням на прес-службу “Київхліб”.

З першого разу підприємство  потрапило у ТОП-100, де максимальну кількість місць займають лідери вітчизняних галузей,  які асоціюються  із продуктами харчування, переробкою молока і виробництвом алкоголю, пива та безалкогольних напоїв. За минулий рік “золота сотня”  українських торгових марок подорожчала на майже 5 відсотків, що на сьогодні сумарно складає трохи більше 6 млрд. доларів. 

“Бути у сотні найдорожчих брендів України – чергова наша перемога, яка лише підтвердила правильність обраної нами маркетингової стратегії.  Ми добре усвідомлюємо, що роль  брендів у сучасному світі продовжує змінюватись.  Сьогодні їх цінності та позиціонування повинні повністю відповідати мінливим трендам, попри те, що для споживачів традиційно залишаються важливими якість та асортимент продукції”,  – наголосила  Лілія Комарова, директор з маркетингу компанії “Київхліб”. 

Список ТОП-100 найдорожчих українських брендів складений на основі даних і розрахунків дослідницької компанії MPP Consulting та журналу НВ. Методологія оцінки, за якою вибирали сотню, базується на фінансових результатах компаній, а також до уваги брали й фактори, які безпосередньо  впливають на вартість бренду: географія продажів, інновації, обсяги продукції та інвестпривабливість галузі.

“Компанія “Київхліб” торік майже на третину оновила асортиментний портфель і значно посилила свої позиції в регіонах. Сьогодні наша продукція представлена по всій Україні”, – зазначила  Лілія Комарова. 

Інфоіндустрія

Читайте нас у Telegram

Пов’язані теми:

Популярні Новини

Підпишись на Infoindustry