Криза підвищує шанси українських виробників на лідерські позиції з експорту в країни ЄС

Протягом карантину багато проєктів були поставлені на паузу. В той же час з’явилися нові можливості, якими агровиробникам варто скористатися вже зараз. Адже за період кризи почала надходити величезна кількість запитів з ЄС в пошуку постачальників продовольства з України. Є запити на борошно, мед, консерви, навіть свіже м’ясо.

Про це розказав Дмитро Кушнір, засновник бізнес-хабу IMEXBURO, співвласник компанії «Медові брати», в ефірі АгроФМ.

«Для агросфери карантин не був такою вбивчою силою, як для багатьох інших секторів. Мед продовжив свій експорт з Україні. Продажі меду у Францію навіть зросли, за квітень і травень динаміка дуже хороша. Сподіваюся, ми зможемо утримати цей тренд», – пояснив Кушнір.

Вимоги закордонних партнерів не змінилися, бо вони і раніше були жорсткими. Проте в Україні є постачальники, що можуть відповідати цим вимогам. Продукція в першу чергу повинна відповідати внутрішнім вимогам, першим з яких є НАССР. Компанія «Медові брати» в процесі отримання НАССР, але до експорту ще не готова, додав він. «Свій мед ми поки що не продаємо за кордон».

Знайти партнерів за кордоном можна навіть в період кризи. «Затишшя є, але є дуже хороші тренди на ринку ЄС, Франції зокрема. Це пошук постачальників в логістичній близькості. Країнам ЄС вже не цікаві далекі постачальники з Азії, Америки. Криза грає нам на руку, Україна прямо біля дверей ЄС, 2-3 години літаком – це дуже близько”.

Такий тренд стосується широкого спектру продовольчих товарів. «Імпортерів з ЄС цікавлять борошно, мед, є регулярні запити на консерви, олію, навіть м’ясо. У всіх категоріях можна знайти нішу, і пробувати експортувати навіть невеликі партії. Все може бути цікаво, якщо буде якість і прозорість, передбачуваність і готовність до побудови довготривалих стосунків», – наголосив Кушнір.

Тож в України є всі шанси зайняти лідерські позиції. Для цього компаніям слід зайняти проактивні позиції, пропонувати себе. «Відповідь буде однозначно», – наголосив Дмитро Кушнір.

­В бізнес-хабі IMEXBURO планують відкривати нові ринки, які саме, поки що не розголошують. «Концентровано працюємо з Францією, активно розвиваємо ринок продукції з доданої вартості. З України має йти продукт з обличчям. Цей позитивний імідж буде грати на руку усім. Споживач гарантовано отримує якісний продукт з прозорою простежуваністю, а виробник – вищу ціну», – наголосив Кушнір.

ІА «Інфоіндустрія»

Читайте нас у Telegram

Популярні Новини

Підпишись на Infoindustry