МХП пропагує моду на вишукане приготування страв

Цього літа найбільший виробник м’яса птиці в Україні почала відкривати мережу нових м’ясних магазинів – “Мясомаркетів”. Особливістю цих закладів є те, що тут пропагується мода на вишукане приготування та споживання страв, зокрема, у магазинах є навіть м’ясні сомельє. Минулого тижня було відкрито черговий, шостий, “М’ясомаркет”. Новий магазин почав працювати в Кропивницькому.“У Кропивницькому “М’ясомаркет” відкрився за системою франчайзі у співпраці з Анатолієм Потаповим, який є партнером МХП уже протягом 18 років. Звісно, Юрій Косюк, голова правління холдингу МХП, завітав на подію та привітав партнера і гостей”, – йдеться на сторінці МХП у Facebook.

Новий формат орієнтований на сучасну людину, яка має мало вільного часу, але прагне самостійно готувати.

“Зараз люди хочуть їсти смачно, готувати швидко і не марнувати час на те, аби обробляти м’ясо та думати, як його приготувати. Клієнти можуть обрати вже підготовлене м’ясо, прийти додому та просто покласти його на сковорідку”, — зазначив пан Косюк.

Meat-Inform

Інфоіндустрія

Читайте нас у Telegram

Пов’язані теми:

Популярні Новини

Підпишись на Infoindustry