МХП у 2018 році збільшив виробництво курятини на 11%

Компанія “Миронівський Хлібопродукт” у 2018 році збільшила об’єми виробництва та експорту майже всіх продуктів. Так, загальний об’єм продажів курятини зріс на 11%, а напівфабрикатів – на 26%.За минулий рік на підприємствах МХП було виготовлено 593,53 тис. тонн курятини. У 2017 об’єми виробництва склали 532,73 тис. тонн. Таким чином за рік стостерігалось 11-відсоткове зростання. У той час, як на внутрішньому ринку об’єми продажів курятини майже не змінились (-2%), експорт зріс на 30% і досяг 286,85 тис. тонн. Головними закордонними покупцями м’яса птиці від МХП були держави-члени ЄС, країни Близького Сходу та Північної Африки.

Об’єми виробництва продуктів м’ясопереробки за рік майже не змінились і склали 33,98 тис. тонн. Натомість на 20% зросла ціна на цей вид продукції, що збільшило доходи компанії у секторі м’ясопереробки.

Напівфабрикатів у 2018 році компанія продала на 3,74 тис. тонн (26%) більше, ніж у 2017. Загальний об’єм продажів склав 17,98 тис. тонн. Ціна на цей вид продукції також зросла – на 7%.

У 2019 році “Миронівський хлібопродукт” планує розширювати виробничі потужності. Зокрема, зараз Європейський банк реконструкції та розвитку розглядає можливість надання компанії кредиту у розмірі 100 млн. євро. Ці кошти будуть спрямовані на придбання контрольного пакета акцій компанії Perutnina Ptuj, що спеціалізується на виробництві м’яса птиці в Словенії.

Meat-Inform

Інфоіндустрія

Читайте нас у Telegram

Пов’язані теми:

Популярні Новини

Підпишись на Infoindustry