15.02.2022
Таку думку висловив операційний директор G.R. Agrо Артем Ремпен, передає Rail.insider
За його словами, у компанії надають перевагу механізованим підлоговим елеваторам з можливістю їх подальшої модернізації. «Адже за наявності у зерносховищах нижньої та верхньої галереї нам залишається тільки під’єднати точки відвантаження, а залізнична інфраструктура дає змогу легко «розкрутити» необхідну кількість вагонів. Тому це виходить дешевше, аніж будувати новий елеватор», — пояснив представник компанії.
Окрім того, Артем Ремпен розповів про переоснащення елеваторів. «Основні роботи з модернізації проводились у 2020 році. Торік майже на всіх елеваторах були проведені планові заходи з переоснащення: модернізація транспортного обладнання та заміна підіймачів. Переважно для заміни використовували вітчизняне обладнання. На всіх елеваторах були замінені стрічки на транспортерах та оптимізовані їхні швидкості. Це дало нам змогу відвантажувати зерно у вагони зі швидкістю 80—90 т/год», — наголосив операційний директор G.R. Agrо.
Загалом у 2021 році компанія витратила $1,5 млн на модернізацію елеваторів.
Читайте нас у Telegram