Морозиво з овечого молока, яблучний цукор – чим дивували на BIOFACH-2020

В середині лютого у Нюрнберзі, Німеччина, відбулася найбільша виставка органічних продуктів BIOFACH-2020. Ще кілька років тому на BIOFACH здебільшого було представлено сировинні продукти, а нині сировину пропонують дуже мало. В основному на виставці можна було побачити кінцевий продукт, готовий до споживання. Більшість пропозицій – для представників торговельних мереж та сегменту HoReCa. Учасники виставки відстежують зміни та тенденції органічного ринку в світі, настрої та вподобання споживачів: продовжує зростати кількість веганів, змінюється стиль споживання, темп життя та запити нових поколінь.

Цього року на BIOFACH представлено величезну кількість продуктів харчування, що насичені здоровими протеїнами, веганські, безглютенові, безлактозні, виготовлені за вимогами не тільки органічного виробництва, а й відповідно до принципів справедливої торгівлі тощо. Про це повідомляє ІА «Інфоіндустрія» з посиланням на OrganicInfo.

« Загалом, зараз на етикетках можна побачити іноді до 10 знаків, що позначають вимоги різних стандартів. Такий тренд буде зберігатись і надалі, це також доводять дослідження вподобань сучасного покоління. Але враховуючи значний темп життя, який ми маємо зараз, більшість з цих продуктів має бути швидкого приготування. Якщо раніше органічні виробники пропонували просто борошно, то тепер – напівфабрикати. Багато продуктів містять насіння чіа, кіноа, конопель, соняшника тощо», — йдеться у статті Катерини Шор.

Цьогорічні переможці в категорії інноваційних продуктів: сир «Organic Volcano Rebel» – насичений помаранчевий колір сиру всередині та чорна нерівна поверхня ззовні нагадують магму всередині вулкану; морозиво з органічного овечого молока; закуска з конопель з високим вмістом білка, магнію та омега-3 жирних кислот, що може бути з ароматом какао чи барбарису; готові до споживання органічні супи.

Вперше на BIOFACH були представлені яблучний цукор, сік з огірка, дріжджі та ігристий чай.

ІА «Інфоіндустрія»