16.11.2019
Новинка вже отримала титул «Сталий розвиток 2020 року» – це нова нагорода, представлена в цьому році на конкурсі «Трактор року» на виставці Agritechnica 2019.
Карло Ламбро, президент New Holland, прокоментував: «Ми дуже пишаємося тим, що T6 Methane Power був удостоєний першої в історії нагороди«Сталий розвиток 2020». Це є кульмінацією інноваційної діяльності New Holland в галузі використання альтернативних видів палива в рамках нашої стратегії «Лідерство в чисту енергію», яка передбачає використання екологічно чистої енергії, є значним кроком вперед на шляху до нульових викидів вуглекислого газу в сільському господарстві ».
Як розповідають представники компанії-виробника, T6 Methane Power забезпечує таку ж продуктивність, як і його дизельний аналог, зокрема таку ж потужність – 180 к.с., крутний момент – 740 Нм і надійність, але при цьому додатковою перевагою є знижені на 30 % експлуатаційні витрати.
T6 Methane Power оснащений абсолютно новим двигуном NEF об’ємом 6,7 літра, спеціально розробленим для сільськогосподарської техніки компанією FPT Industrial. У ньому реалізована вдосконалена технологія силової установки, що працює на природному газі, яка була розроблена понад 20 років тому. Крім того, більше 50 000 вироблених двигунів, що працюють на природному газі, свідчать про надійність цієї технології і цього виду палива.
На тракторі T6 Methane Power газові балони встановлені в тому ж положенні, що і баки для дизельного палива на стандартній моделі T6. Вони легко доступні і забезпечують відмінну оглядовість з кабіни. Були оптимізовані місця установки паливних ємностей під кабіною, щоб можна було використовувати шини даного типорозміру і регулювати налаштування ширини колії. Також доступні такі додаткові опції, як встановлюються посередині клапани. Якщо необхідно збільшити час роботи трактора, в якості опції доступний «розширювач діапазону». Він може бути встановлений на переднє зчіпний пристрій або тримач баластних вантажів або на заднє зчіпний пристрій для роботи навантажувача.
Трактор також забезпечений газовими сполучними штуцерами спереду і ззаду, що дозволяє встановлювати додаткові газові ємності на причепах і на навісному обладнанні.
Читайте нас у Telegram