Оксана Король: 5 причин прочитати березневий номер “AгроІндустрія”

Головний редактор про новий номер журналу “AгроІндустрія” (АІ).

1. Успішні продажі, добра слава про продукцію, збільшення попиту на ваш товар – усе це є неможливим без бренду. Багато виробників досі сумніваються, чи потрібно створювати бренд. Побутує думка, що без бренду в сучасному світі не можна налагодити стабільні продажі. Товар повинен уміти розповісти про себе сам! Чому? Про це журналіст проекту UHBDP Наталя Рубан вела розмову з Дмитром Душейком, маркетологом, консультантом з брендингу, керівником компанії «Охоронна Грамота», яка працює в у сфері маркетингу, брендингу, бізнес-дизайну.

2. Досвід органічних фермерів доцільно використовувати для економії на ЗЗР. У цьому номері пропагуємо використання анаеробної дезінфекції ґрунтів в Україні. Доведемо, що альтернативний хімічний спосіб коштує дорожче. Наприклад, витрати на придбання препарату дазомету при нормі витрати 500 кг/га і ціні близько 10 EUR/кг становлять 5000 EUR/га. Внесення гранульованого фуміганту вимагає таких же технологічних операцій, як і внесення органіки. Тому коректно порівняти вартість хімічного фуміганту з органічними добавками, наприклад, пшеничними висівками. При ціні висівок в 2,5-3 тис. грн/т, витрати на гектар (10 т) складуть 30 тис. грн. Якщо використовувати менш дорогі органічні добавки, то сума може бути меншою – на рівні 10 тис. грн/га.

Отже, анаеробна дезінфекція коштуватиме як мінімум у 5 разів дешевше, ніж обробка ґрунту «легальним» в Україні дазометом. Деталі – в нашій ексклюзивної рубриці «Агролікар».

3. Відновлення родючості ґрунтів стало головним викликом для компанії «БТУ-Центр», яка нещодавно відсвяткувала своє 20-річчя. Першим успіхом, що продемонстрував велику силу мікроорганізмів, стало відновлення земель, забруднених унаслідок проливання нафти, та засолених ґрунтів на замовлення екологічного відділу компанії «Укрнафта» ще на початку 2000-х.  Біопрепарати «БТУ-Центр» гідно впорались із завданням: там, де пролилася нафта, наступного року росли рослини. Натхненна успіхом, компанія «БТУ-Центр» створила широку лінійку біопрепаратів не тільки для потреб «органіків», а й для традиційного агровиробництва. Про переваги біопрепаратів журналу «Агроіндустрія» розповіла Алла Болоховська, директор з маркетингу компанії «БТУ-Центр».

4. Нітрати є будівельним матеріалом, без якого жодна рослина не може повноцінно рости і розвиватися. Рослинам на початку вегетації вкрай необхідний нітратний азот. Вміст нітратів в овочах залежить від більш ніж двадцяти різних факторів, які переважно не керовані людиною. Наприклад, за похмурої погоди вміст нітратів може стати більше утричі, ніж за нормальної ясної. Підвищується їх концентрація і за сонячної погоди, але при високій температурі. Сонячна, але прохолодна погода призводить до їх зменшення. Як зробити овочі більш екологічними, розбирався Ігор Дидів, канд. с.-г. наук, Львівський національний аграрний університет.

5. Найсвіжіша інфографіка щодо органічного виробництва в Україні від «Органік Стандарт», лише у друкованій версії!

Березневий номер журналу «Агроіндустрія» (АІ) вже у продажу

Читайте нас у Telegram

Популярні Новини

Підпишись на Infoindustry