КНР — головний рушій світового молочного ринку

«У 2016 році Україна поставила до КНР молочну сироватку на суму 2,1 млн дол. Це 15% всього експорту вітчизняної молочної сироватки», — повідомляє аналітик АВМ Яна Музиченко. Останній звіт про імпорт молочних продуктів Китайською Народною Республікою за 2016 рік підтверджує, що саме ця країна стала одним з основних рушіїв відновлення світового молочного ринку у 2016 році. Так, сумарний обсяг куплених молочних продуктів за рік зріс на 20,4% в порівнянні з 2015 роком. Тоді як у 2015 році спостерігалось падіння в 11,7%. Про це повідомляє АВМ.При цьому імпорт молочних продуктів до КНР зріс на 12,8 % ( проти падіння – 32,76% у 2015). Основною імпортною групою було молоко та вершки — 634,1 тис. т. (+38%). Сухої сироватки було закуплено 497,2 тис. т. (+14,1%), а дитячого харчування 225,3 тис. т (+25,2%). Імпорт йогуртів за рік зріс удвічі — до 21 тис. т. Непогані показники прослідковуються також по сиру — 97,2 тис. т (+28,6%). В грошовому виразі імпорт молочних продуктів становив 6,6 млрд дол., що на 11,8% більше, ніж у 2015 році. Фактично половину цієї суми становить імпорт дитячого харчування 3,1 млрд дол. (+22%). Імпорт сухого незбираного молока становив 1,1 млрд дол. (+9,3%).
Експерти очікують, що цьогоріч тенденція до зростання імпорту збережеться. Особливо в частині сирів. Адже китайці активно переймають європейські традиції харчування та додають більше нових продуктів у свій раціон.
Директор Ради з питань експорту продовольства (UFEB) Богдан Шаповал зазначає: «Китайський ринок, навіть за умови, що молочні продукти не користуються там таким широким попитом, як у нас, є надзвичайно перспективним. На наш погляд, компанії, які вже налагодили роботу з китайськими імпортерами, мають всі шанси на продовження взаємовигідної співпраці, адже громадяни КНР не схильні до спонтанності та не будуть розривати ділові стосунки з надійними партерами. Іншим же виробникам варто приділяти багато часу для завоювання довіри китайського споживача, адже їм доведеться конкурувати з потужними виробниками Нової Зеландії.  Тим не менше, ми бачимо цікавість до українських товарів і їхню високу конкурентоздатність на китайському ринку».

Інфоіндустрія

 

Читайте нас у Telegram

Пов’язані теми:

Популярні новини

Підпишись на Infoindustry