24.02.2021
Свіжий ринок плодоовочевої продукції, ягоди, гриби, продукція закритого ґрунту, зелень – це продукція з високою доданою вартістю. У мережах супермаркетів із привабливим плодоовочевим відділом виручка на 40% вища за супермаркети зі слабшим плодоовочевим відділом, який має менший вибір та низьку якість фруктів та овочів.
Про це розказала міжнародний консультант ФАО ООН Катерина Звєрєва у своєму виступі під час III Міжнародної торгової платформи «Інновації. Технології. Фінанси» з циклу «Збільшення прибутків в агробізнесі» в Києві, що відбулася 16 лютого та була організована агромедіа-агенцією Sapienza за підтримки Київського Міжнародного Контрактового Ярмарку.
Такі тенденції фахівці спостерігають в Україні, Узбекистані, Таджикістані, Білорусі, Грузії, Молдові», – повідомила Катерина Звєрєва, додавши, що плодоовочевий відділ супермаркету – це його обличчя і репутація, а також своєрідний якір для заможних покупців.
“У сучасних умовах «посіяти, виростити і зібрати врожай» – це ще не все. Треба знати, куди його продати і по якій ціні. Потрібен аграрний маркетинг. Знати і прогнозувати споживчу поведінку і розуміти свого клієнта, його цінності”, – додала Звєрєва.
“From field to fork” – сучасний підхід від поля до виделки. Український агріфуд поступово рухається ближче до виделки. Агрохолдинги та інвестори у агробізнес дедалі частіше замислюються над інвестиціями не у сировинні бізнеси, а у переробку або шукають прибуткові ніші у виробництві овочів та фруктів, ягід та горіхів.
ІА “Інфоіндустрія”
Читайте нас у TelegramПов’язані теми: