21.03.2025
Компанії Syngenta та PepsiCo запустили спільну ініціативу в межах Sustainable Sourcing Program, яка допомагає фермерам переходити до відновлюваного сільського господарства та забезпечує фінансове стимулювання.
Учасники програми отримують додаткову надбавку 1-2% до ринкової ціни за кожну тонну вирощеного соняшнику.
У перший рік співпраці PepsiCo придбала 4 000 тонн соняшникової олії, виробленої за відновлюваними методами на полях фермерів у провінціях Буенос-Айрес, Ла-Пампа, Сан-Луїс і Санта-Фе (Аргентина). На другому етапі планується збільшення площ таких посівів на 25%.
Фермери можуть фіксувати застосовані агропрактики, як-от сівозміна, покривні культури, ефективне зрошення, використання біопрепаратів, через цифрову платформу Cropwise від Syngenta. Верифікацію процесів здійснює незалежна сторона, що гарантує прозорість усього ланцюга постачання.
PepsiCo декларує прагнення до сталого виробництва в межах глобальної стратегії pep+, а для Syngenta розвиток відновлюваного землеробства є частиною корпоративної політики сталого розвитку.
Повідомляє Syngenta.
Читайте нас у TelegramПов’язані теми: