Syngenta та PepsiCo стимулюють фермерів до відновлюваного землеробства

Компанії Syngenta та PepsiCo запустили спільну ініціативу в межах Sustainable Sourcing Program, яка допомагає фермерам переходити до відновлюваного сільського господарства та забезпечує фінансове стимулювання.

Учасники програми отримують додаткову надбавку 1-2% до ринкової ціни за кожну тонну вирощеного соняшнику.

У перший рік співпраці PepsiCo придбала 4 000 тонн соняшникової олії, виробленої за відновлюваними методами на полях фермерів у провінціях Буенос-Айрес, Ла-Пампа, Сан-Луїс і Санта-Фе (Аргентина). На другому етапі планується збільшення площ таких посівів на 25%.

Фермери можуть фіксувати застосовані агропрактики, як-от сівозміна, покривні культури, ефективне зрошення, використання біопрепаратів, через цифрову платформу Cropwise від Syngenta. Верифікацію процесів здійснює незалежна сторона, що гарантує прозорість усього ланцюга постачання.

PepsiCo декларує прагнення до сталого виробництва в межах глобальної стратегії pep+, а для Syngenta розвиток відновлюваного землеробства є частиною корпоративної політики сталого розвитку.

Повідомляє Syngenta.

Читайте нас у Telegram

Популярні новини

Підпишись на Infoindustry