Торговий форум «5 каналів збуту плодоовочевої продукції в Україні»

30 березня у с. Великі Копані пройшов торговий форум «5 каналів збуту плодоовочевої продукції в Україні». Подібний захід проводився на Херсонщині вперше: на ньому зустрілися виробники плодоовочевої продукції та ті, хто забезпечує її реалізацію – представники мереж супермаркетів, переробників, сільськогосподарських ринків, оптові компанії.   Як зазначив у вітальному слові директор Департаменту Олександр Паливода, Херсонщина славиться плодоовочевим напрямком, наші фермери чудово навчилися вирощувати, наступний крок – навчитися продавати.Паливода наголосив, що два головних актуальних вектори плодоовочевого напрямку – розвиток логістики та переробки. В Україні, зокрема на Херсонщині, логістика  розвинена недостатньо, саме тому продукція не завжди знаходить свого споживача, а логістичні витрати можуть сягати від 30 до 50% від кінцевої вартості товару. Також потребує розширення переробна галузь, яка б давала можливість збільшувати кінцеву вартість і розширювала для агровиробників можливості збуту.

Форум, який пройшов у Великих Копанях,  поставив на меті налагодити ділові зв’язки між постачальниками й покупцями та надати фермерам актуальну інформацію про вимоги і потреби переробників, ринків, мережевих маркетів щодо плодоовочевої продукції.

Організатором форуму виступило ГО «Земля Таврії», яке є партнером Українського проекту бізнес-розвитку плодоовочівництва UHBDP в Херсонській області. Менеджер проекту UHBDP Дмитро Ніколаєв відзначив, що практично кожен агровиробник сьогодні переймається питаннями збуту та мріє про експорт.

«В форматі сьогоднішнього форуму ми хочемо запропонувати учасникам ринку рішення, яке допоможе виробникам, мережам, переробникам зробити кроки назустріч один одному», – зазначив Ніколаєв.

Під час першої частини форуму агровиробники ознайомились із агроаналітикою- представник аграрного ринку «Шувар» (м. Львів) Тетяна Гетьман, розповіла про перспективи, тенденції та ризики сезону-2018. Також брали слово представники великих мереж маркетів: «Велика кишеня», «Фреш», «Копійка», «Таврія-В» – вони розповіли про умови роботи з мережами та вимоги до якості, фасування та об’ємів продукції. Розповіли про умови співпраці і представники переробних підприємств – ТОВ «Роздольне», «Пані Крістіна», «Наш продукт» та інші.

Друга частина форуму, яка викликала неабиякий інтерес серед учасників-агровиробників, пройшла у форматі B2B: всі бажаючі виробники мали змогу провести особисті переговори із пробниками, ринками, мережами та отримати домовленості щодо постачання власної продукції.

Автор: Лисенко Ірина, Управління інформаційної політики ХОДА

Інфоіндустрія

Читайте нас у Telegram

Пов’язані теми:

Популярні новини

Підпишись на Infoindustry