Трохи потрясти Укрзалізницю у пошуках надлишкового

Народні депутати занепокоєні неефективним використанням зерновозів товариства.

Члени Комітету з питань аграрної та земельної політики Верховної Ради України висловили занепокоєння щодо інформації про неефективне використання вагонів-зерновозів АТ «Укрзалізниця». Про це йшлося під час обговорення стану та проблем логістики аграрної продукції залізницею у Комітеті на початку грудня, пише Rail.insider із посиланням на вебпортал парламенту.

Під час заходу зауважувалося, що російська агресія, блокування портів і зміна звичних маршрутів українських вантажів на світові ринки мали суттєвий вплив на аграрний сектор. Незадоволений попит на визначеність і відповідальність у залізничній логістиці значно посилив дію економічних шоків. –

«За окремими даними, протягом 2022 року агровиробники переплатили за внутрішню залізничну логістику зерна 6 млрд грн і витратили приблизно 30 млрд грн на придбання надлишкового транспорту. Отже, подорожчання логістики спричинило найбільші втрати й збитки аграрного сектору з початку війни», — наголошується у дописі.

Народні депутати України—члени Комітету також висловили занепокоєння щодо інформації стосовно масових випадків тривалого простою та неефективного використання вантажних вагонів-зерновозів АТ «Укрзалізниця» (простій 5 тис. зерновозів), тоді, коли приватні вагони використовуються на повну. Уточнюється, що причиною такої ситуації є зависока ціна.

За результатом обговорення Комітет Верховної Ради України з питань аграрної та земельної політики вирішив звернутися до Міністерства розвитку громад, територій та інфраструктури України й АТ «Укрзалізниця» та заслухати інформацію щодо ефективності використання рухомого складу логістичних перевезень аграрної продукції для її подальшого експорту.

Читайте нас у Telegram

Пов’язані теми:

Підпишись на Infoindustry