У виробників меду та ягід великі перспективи на ринку Японії, особливо в нинішні вірусні часи

Загальний експорт з України до Японії за статистикою 2018-2019 років зріс на 7,8%. Найбільшу динаміку демонструють такі продукти як мед (збільшення на 51%), соняшникова олія (зростання у три рази) та перероблені овочі (зростання у два). Експерти японського ринку стверджують, що сьогодні для експортерів відкриваються нові вікна можливостей буквально в кожній продуктовій категорії. Особливо великий інтерес до меду та українських ягід.

Експорт з України в Японію продовжує зростати. Експорт натурального меду зріс на 51% до $599 тис.; відбулося зростання поставок соняшникової олії в 3 рази, до $1,9 млн.; а також ріст експорту перероблених овочів у 2 рази, до $2,1 млн.

Загальний експорт з України до Японії зріс на 7,8%, зовнішньоторговельний оборот – на 25%. “Сьогодні відкриваються нові вікна можливостей буквально в кожній продуктовій категорії. Наполегливі, послідовні та амбітні отримають все”, – прокоментував Юрій Луценко, партнер COIN / Consulting Integrated.

За його словами, крім меду, Україна асоціюється у японців з чорницею і полуницею. Інші ягоди продати важче. “Експорт нашої чорниці спрямований цілком на ЄС, частина з якої потім ре-експортується в Японію. Тобто наша ягода все-таки там з’являється, але під європейським лейблом. Тобто заробляють на нашій ягоді європейці”.

Залежність японського ринку від китайського імпорту (по полуниці він складає 45%, по меду – 80%) відкриває Україні можливості, особливо в нинішні вірусні часи, додав експерт.

“Японці регулярно запитують нас про ціни, якості, обсягах IQF strawberry. Ми дисципліновано розсилаємо специфікації по виробникам з експортним досвідом і репутацією. Відповіді поки що отримуємо менш регулярно”, – поділився Луценко.

Нагадаємо, що цьогорічну масштабну виставку Foodex Japan відмінили через загрозу коронавіруса.

 

ІА “Інфоіндустрія”

Читайте нас у Telegram

Популярні новини

Підпишись на Infoindustry