Українським експортерам треба виступати під єдиним брендом

Українським експортерам варто об’єднуватись та представляти Україну на міжнародних подіях під єдиним експортним брендом. Це не тільки формує позитивний імідж країни на світовій арені, але й викликає більше довіри до самих постачальників. З таким закликом під час практичного семінару «Складові успішного експорту: планування, ефективні канали продажів та PR» виступила Анастасія Крилова, фахівець ДУ «Офіс з просування експорту».«Ми наголошуємо на цьому на всіх своїх заходах! Ми закликаємо компаній-експортерів об’єднуватися і представляти Україну на подіях єдиною командою під єдиним брендом за кордоном. Для цього «Офісом з просування експорту» вже розроблено цей бренд, який вперше було презентовано на China International Import EXPO 2018, одній з найбільших світових виставок, а згодом і на декількох інших крупних міжнародних подіях. І коли ви виходите на експорт ми дуже просимо вас відображати цю символіку, щоб Україна сприймалася, як єдиний бренд, представлений в єдиному форматі»,- зазначає Анастасія Крилова.

Фахівець відзначає, що ця символіка може бути представлена як в оригінальному вигляді, так і дещо стилізованою в залежності від заходу та країни його проведення. Але при цьому вона підкреслює, що робота під єдиним брендом підвищує і відповідальність експортерів за свою продукцію та манеру ведення бізнесу. Адже кожен з них сприймається, як безпосереднє обличчя всієї країни і помилки або недоліки з їхнього боку можуть негативно відобразитися на іміджі України в цілому.

Нагадаємо, що 18 вересня 2018 року був представлений Експортний бренд України, за допомогою якого українські товари та послуги будуть просуватись на міжнародні ринки. Над розробкою Експортного бренда працював Офіс з просування експорту, проект реалізовано за підтримки ЄБРР у рамках ініціативи EU4Business Європейського Союзу.

UkraineFood.org

Інфоіндустрія

Читайте нас у Telegram

Пов’язані теми:

Популярні новини

Підпишись на Infoindustry