18.04.2019
Українським експортерам варто об’єднуватись та представляти Україну на міжнародних подіях під єдиним експортним брендом. Це не тільки формує позитивний імідж країни на світовій арені, але й викликає більше довіри до самих постачальників. З таким закликом під час практичного семінару «Складові успішного експорту: планування, ефективні канали продажів та PR» виступила Анастасія Крилова, фахівець ДУ «Офіс з просування експорту».«Ми наголошуємо на цьому на всіх своїх заходах! Ми закликаємо компаній-експортерів об’єднуватися і представляти Україну на подіях єдиною командою під єдиним брендом за кордоном. Для цього «Офісом з просування експорту» вже розроблено цей бренд, який вперше було презентовано на China International Import EXPO 2018, одній з найбільших світових виставок, а згодом і на декількох інших крупних міжнародних подіях. І коли ви виходите на експорт ми дуже просимо вас відображати цю символіку, щоб Україна сприймалася, як єдиний бренд, представлений в єдиному форматі»,- зазначає Анастасія Крилова.
Фахівець відзначає, що ця символіка може бути представлена як в оригінальному вигляді, так і дещо стилізованою в залежності від заходу та країни його проведення. Але при цьому вона підкреслює, що робота під єдиним брендом підвищує і відповідальність експортерів за свою продукцію та манеру ведення бізнесу. Адже кожен з них сприймається, як безпосереднє обличчя всієї країни і помилки або недоліки з їхнього боку можуть негативно відобразитися на іміджі України в цілому.
Нагадаємо, що 18 вересня 2018 року був представлений Експортний бренд України, за допомогою якого українські товари та послуги будуть просуватись на міжнародні ринки. Над розробкою Експортного бренда працював Офіс з просування експорту, проект реалізовано за підтримки ЄБРР у рамках ініціативи EU4Business Європейського Союзу.
UkraineFood.org
Інфоіндустрія
Читайте нас у Telegram