28.11.2019
Обсяг зерна, що перевозиться «Укрзалізницею», збільшився до 4 млн т на місяць. Кількість зерновозів зросла з 10 до 12 тис. Проте припортові потужності не дозволяють обслуговувати такі обсяги перевезень. Тим часом, приватна тяга в Україні може бути запроваджена вже за три роки.
Таких показників вдалося досягти завдяки правильній моделі логістики та розбудові маршрутних елеваторів, розказав Андрій Рязанцев, директор з розвитку АТ “Укрзалізниця” на ІІ Саудівсько-Українському аграрному бізнес-інвестиційному форумі.
«Потужності навантаження збільшилися. Зернові пропускаємо вперед, і вийшли на 4 млн т. В подальшому розраховуємо вийти на нові рекорди – з 4 до 5 млн т щомісячного перевезення», – додав він.
Для цього потрібно збільшити зберігальні потужності в районі портів, кордонів. «Недостатня кількість сертифікованих зерносховищ в близькості до морських портів, річкових портів, а також на західних кордонах і на прикордонних переходах. Від 13 до 18 млн т додаткових площ для збереження дадуть можливість збільшити залізничні перевезення на 20%. Таким чином можна буде знівелювати фактор сезонних піків, коли виникають транспортні проблеми», – пояснив Рязанцев.
До 60 млн т перевезень може загалом забезпечити УЗ, але потрібна спільна робота з інвесторами, прикордонними службами, портовими службами. «Розширюючи власну інфраструктуру, «Укрзалізниця» готова забезпечити повноцінне вивезення урожаю вчасно і в повному обсязі», – запевнив Андрій Рязанцев.
Він також додав, що приватна тяга в Україні може бути запроваджена вже за три роки.
ІА «Інфоіндустрія»
Читайте нас у TelegramПов’язані теми: