03.11.2023
Валерій Ткачов, заступник директора Департаменту комерційної роботи, розповів про стан справ в Укрзалізниці під час Вінницького Агрохімічного Форуму.
Економіка України дуже постраждала через війну, наслідком чого стало різке зниження вантажоперевезень. Це змушує Укрзалізницю боротися за клієнтів і конкурувати. Наприклад, Валерій Ткачов розповів як знизити вартість добової оренди напіввагону з 1200 грн на спотових умовах до 300-400 грн на контрактних умовах.
Пластичність компанії дозволила їй довести обсяг вантажоперевезень до 13.6 млн тонн в жовтні, тоді як до війни вона здійснювала близько 16 млн тонн на місяць вантажоперевезень. Міндобрив за перші 10 місяців 2023 року перевезено 2.332 млн тонн. Піковими місяцями стали: лютий, березень, липень, серпень, вересень, жовтень. У вересні перевезено більше 360 тис. тонн, але вже в жовтні обсяг перевезень скоротився.
67.5% добрив, що перевозяться – це азотні добрива (1.568 млн тонн за 10 місяців).
Майже 63% задіяного парку представлено напіввагонами, 17% – іноземними вагонами, 14% – цистернами.
Для розуміння переваг залізничних перевезень Валерій навів наступні цифри. Всі витрати на перевезення добрив на 200 км становить близько $8.9/т, на 300 км – $11.3/т, на 400 км – $14/т, на 500 км – $15.7/т, на 600 км – $17.9/т.
Читайте нас у TelegramПов’язані теми: