“Укрзалізниця” запроваджує пілотний проект приватної тяги

Перед запуском пілотного проекту приватної тяги необхідно вирішити питання контролю рівня безпеки руху. На відміну від «Укрзалізниці», у приватних перевізників немає досвіду створення відповідних систем.Про це повідомив перший заступник директора Департаменту безпеки руху «Укрзалізниці» Андрій Мельничук в інтерв’ю «Магістралі». Дотримання норм безпеки руху при впровадженні приватних локомотивів контролює Міністерство інфраструктури України. За розпорядженням Кабінету Міністрів воно розробляє нормативні документи по впровадженню приватної тяги. «Укрзалізниця» активно в цьому бере участь, оскільки у неї є залізнична інфраструктура і досвід управління рухом. Зараз йде робота над проектом тимчасового положення, яке визначить порядок проведення експерименту із запровадження приватних локомотивів.

«Також документ вивчають зацікавлені представники бізнес-спільноти. Остаточне ж рішення про те, які саме вимоги будуть висуватися до компаній, що здійснюють залізничний рух, буде приймати міністерство », – зазначив Андрій Мельничук. Серед умов щодо дотримання норм безпеки руху в пілотному проекті приватної тяги можна виділити наступні:
• всі приватні локомотиви, як нові, так і колишні у вживанні, повинні бути належним чином сертифіковані в Україні.
• на колії загального користування будуть допускатися тільки нові локомотиви, або такі, у яких ще не минув термін експлуатації, певний заводом-виробником. При цьому вони повинні пройти всі належні за правилами експлуатації види поточного і капітального ремонту.
• вимоги до локомотивних бригад приватних операторів повинні бути аналогічними тим, які висуваються до працівникам «Укрзалізниці».
• бізнес-структури, які будуть брати участь в експерименті, повинні створити у себе системи управління безпекою руху (СУБР). Вони повинні відповідати як українським, так і європейським нормативним актам.
• приватні локомотиви повинні бути обладнані всіма необхідними системами зв’язку, які дозволять їм співпрацювати зі службами «Укрзалізниці», відповідальними за організацію та безпеку руху.
• приватна тяга буде допущена спочатку до руху на малодіяльних напрямках, тому що диспетчерське управління всіма поїздами здійснює «Укрзалізниця». При цьому графік буде складено таким чином, щоб максимально розвести пасажирські та вантажні поїзди.

Інфоіндустрія

 

Читайте нас у Telegram

Популярні Новини

Підпишись на Infoindustry