“Укрзалізниця» продовжує опиратися запровадженню приватної тяги

Українська зернова асоціація (УЗА) вважає бажання “Укрзалізниці” зайнятися експортом зерна відповіддю на вимогу бізнесу прискорити допуск приватної тяги на залізницю, повідомив Президент УЗА Микола Горбачьов в коментарі агентству “Інтерфакс-Україна”.

“Я навіть не допускаю такої можливості. Думаю, що вимоги зернового ринку прискорити допуск приватних операторів локомотивної тяги спровокували відповідну реакцію, виражену паном Рязанцевим в такий саркастичній формі. У держави вже є і ДПЗКУ, і Аграрний фонд, тому зайнятися непрофільним бізнесом УЗ ніхто не дозволить “, – зазначив Президент УЗА.

На його думку, якщо “Укрзалізниця” все-таки стане зернотрейдером, це викличе “реакцію міжнародної спільноти”.

“УЗ, маючи монополію на локомотивну тягу, створить для себе преференційні умови в доставці зернових вантажів, що буде порушувати і антимонопольне законодавство, і взяті на себе Україною зобов’язання при підписанні угоди з ЄС”, – пояснив Микола Горбачьов.

Як повідомлялося, Андрій Рязанцев заявив про бажання “Укрзалізниці” почати експорт зерна, закуповуючи його в фермерів. “Таким чином, дрібні підприємства будуть забезпечені доступом до експортних потужностей. З іншого боку, для нас це теж цікаво, оскільки ми зможемо додатково залучати ресурси на зовнішньому ринку”, – сказав Рязанцев.

У той же час, на думку заступника директора “Нібулона” Володимира Клименка, дана ідея є цікавою, проте виходить за рамки діяльності УЗ як перевізника.

https://interfax.com.ua

Інфоіндустрія