В Індії розпочалась реалізація проєкту «Одна нація – одне добриво»

Уряд Індії оголосив про початок реалізації проєкту «Одна нація – одне добриво», в рамках якого всі національні виробники агрохімікатів, які отримують субсидії, будуть зобов’язані використовувати єдиний державний бренд та логотип.

Ідея проєкту належить прем’єр міністру Індії Нарендра Моді, й полягає у використанні торгової марки Bharat з логотипом його політичної партії на 2/3 частині упаковки мінеральних добрив (виробники можуть відображати тільки свою назву, логотип та іншу інформацію на 1/3 упаковки, що залишилася).

Вартість карбаміду на ринку Індії контролюється безпосередньо урядом країни й становить лише 10-20% витрат фермерів. 80-90%, що залишилися, компенсується за рахунок державних субсидій.

Ціни на інші мінеральні добрива, такі як діамонійфосфат та хлористий калій, офіційно не контролюються урядом Індії, але підпадають під дію системи субсидій. Очікується, що у 2022-2023 роках витрати на субсидування продажу агрохімікатів перевищать 25 млрд дол.

Програма «Одна нація — одне добриво» вже зіткнулася із обґрунтованою критикою. Опозиція стверджує, що повна уніфікація мінеральних добрив може вплинути на їхню якість, а також загальмувати появу інноваційних продуктів. Крім того, компанії можуть скоротити маркетингові витрати на просування брендів, якими вони не володіють, що також нашкодить бізнесу.

На додаток до сказаного, через жорстке регулювання вартості карбаміду протягом довгого часу на ринку мінеральних добрив Індії спостерігається набагато частіше застосування карбаміду, ніж інших агрохімікатів, що значно знижує ефективність сільського господарства.

Експерти закликають до прямих виплат субсидій фермерам та скасування контролю за цінами на мінеральні добрива. Такий крок надасть фермерам широкий вибір агрохімікатів та вмотивує виробників випускати якіснішу продукцію. Проте план субсидій, оголошений урядом до 2026 року, не вказує на повномасштабне розгортання системи виплати прямих субсидій фермерам найближчим часом.

 

Інфоіндустрія за матеріалами thehindu.com

Читайте нас у Telegram

Популярні Новини

Підпишись на Infoindustry