В Україні визначили 70 найбільш активних організацій, що працюють з підтримкою експорту

Для оцінки актуального стану центрів підтримки експорту та для визначення перешкод та можливостей для розвитку кожної окремої організації на регіональному рівні та сектору на національному рівні було проведено аналіз інституційної підтримки експорту України (ARIES). Дослідження провели проєкт «Агроторгівля України» та Торгово-промислова палата України в рамках Меморандуму про співпрацю.

Учасниками аналізу стали торгово-промислові палати, асоціації та організації аграрного сектору, які займаються розвитком аграрного експорту. В ході дослідження аналізувалися заходи з підтримки експорту в регіонах, статус центрів підтримки експорту, перспективи розвитку експорту з точки зору експертів з агропродовольчих питань.

За час своєї роботи проєкт “Агроторгівля України” визначив 70 найбільш активних (як в Україні, так і за її межами) організацій, що працюють з підтримкою експорту сільськогосподарської та харчової продукції. Усі 70 організацій отримали запит на проведення опитування, 53 організації надіслали свої відповіді та заповнили анкети. Загальна кількість респондентів — 53 організації, з них усі існуючі в Україні торгово-промислові палати — загалом 28 та 25 галузевих асоціацій та організацій.

Ця вибірка охоплює 76% цільової групи, похибка у відповідях 7%, точність становить 95%, вибірка повністю репрезентативна.

Дослідження відбувалось протягом жовтня-грудня 2019 року. Враховуючи розгалуженість мережі торгово-промислових палат, профільних асоціацій та об’єднань, а також залучення максимальної кількості учасників дослідження методом збору інформації було обрано on-line опитування. В результаті чого в дослідженні взяли участь представники всіх торгово-промислових палат та бізнес-асоціації, які працюють в аграрному секторі та спеціалізуються на підтримці експорту аграрної продукції і продовольчих товарів, а також ведуть активну діяльність та відповідають основним критеріям об’єкту дослідження.

Для вирішення поставлених у дослідженні питань було розроблено особливий опитувальник, який містить 65 запитань та блок загальної інформації про організацію.

Метою опитувальника було вивчення загального сприйняття поточної та очікуваної ситуацій з підтримки експорту.

Запитання дозволили зібрати інформацію щодо профілю діяльності організації, її сильних та слабких сторін, потреб та можливостей, а також вивчити очікувану та загальну динаміку роботи організації.

В результаті проведення GAP-аналізу серед палат та асоціацій було визначено наступні потреби у 2016 – 2018 роках:

  • експортних тренінгів (400)
  • торгових місій (357)
  • участі в профільних виставках (337)
  • публікації (1943)
  • B2B-платформи (3453)

Для співпраці в 2021 році та для участі в програмі «Тренінг для тренерів» було обрано 12 торгово-промислових палат та асоціацій, про що буде детальніше розказано під час презентації Аналізу інституційної підтримки експорту та панельної дискусії 1 грудня 2020 року в Торгово-промисловій палаті України.

 

ІА “Інфоіндустрія”

Читайте нас у Telegram

Популярні Новини

Підпишись на Infoindustry