Як війна вплинула на Corteva в Україні

Кожен українець мав плани та прогнози на майбутнє, проводжаючи вечір 23 лютого. Ранок 24-го змінив все для більшості з нас. Не всі адаптувалися швидко, але Corteva була зобов’язана зробити це якомога швидше і якісніше, бо є одним із важливих гравців на ринку.

На сайті компанії про шлях адаптації розповів Олександр Дмитрієв, керівник відділу продажів, маркетингу та комерційної ефективності Corteva Agriscience в Україні.

Першим кроком компанії була релокалізація працівників із небезпечних регіонів у безпечні. Це не було спонтанне рішення, бо інформація про напад Росії була опублікована задовго до самого нападу. Тому в перші дні компанія евакуювала працівників у безпечні регіони, паралельно вивчаючи перспективу кожного з регіонів називатися безпечним. На тих же територіях з 7 березня почалися відвантаження продукції. Самовивозом.

В кінці березня було відновлено роботу на “Стасі насіння” – насіннєвому заводі, що знаходиться на півночі від Полтави. З квітня розпочався імпорт ЗЗР, проте відвантаження і ЗЗР і насіння не було системним в окремих локаціях. Якщо був ризик нанесення удару, компанія не дозволяла скупчуватись автомобілям.

Одним з факторів, що позитивно вплинув на адаптацію до воєнного стану, став перехід на прямі продажі у 2019 році. Corteva постачає клієнтам і насіння і ЗЗР, що робить прямий контакт з клієнтом фінансово виправданим. А в умовах війни торгові агенти (посередники) досить виправдано уповільнювали свою діяльність на користь безпеці власній та своїх працівників.

Читайте нас у Telegram

Пов’язані теми:

Популярні Новини

Підпишись на Infoindustry