Як вподобання тих, що хоче схуднути, змінюють харчовий ринок

Препарати GLP-1 (глюкагоноподібні пептиди-1), що спочатку застосовувалися для лікування діабету, набули популярності як засоби для контролю ваги, пише ІНФАГРО за матеріалом dairyglobal.net .

Вони знижують апетит, уповільнюють травлення і зменшують споживання калорій у середньому на 20%. У США вже понад 15 млн дорослих використовують ці препарати, і до 2030 року очікується зростання на 9%.

Цей тренд значно впливає на харчову поведінку: споживачі відмовляються від жирної, солодкої та обробленої їжі. У молочному секторі це проявляється у скороченні попиту на морозиво, ароматизоване молоко, солодкі йогурти та соуси. Натомість зростає популярність білкових продуктів: знежиреного молока, звичайного йогурту, сироватки та казеїну.

Фермери адаптуються до нових умов: відбувається зміщення акценту з жирності на білковий склад молока. Можлива переорієнтація земель — замість вирощування культур для підсолоджувачів, акцент робиться на сировині, що підвищує білкову продуктивність. Очікується, що тваринний білок залишиться більш стабільним сегментом у порівнянні з ринком снеків або солодких напоїв.

Для молочної промисловості це переломний момент. Перевагу отримають виробники, які зможуть швидко адаптуватися: спростити рецептури, зменшити вміст цукру та зробити акцент на білку.

Читайте нас у Telegram

Пов’язані теми:

Популярні новини

Підпишись на Infoindustry