Yara випустить рекомендації по використанню безвуглецевого аміаку

Yara Clean Ammonia у співпраці з класифікаційним товариством DNV та іншими галузевими учасниками долучилася до розробки нового документа — «Рекомендованої практики» (Recommended Practice, RP), яка встановлює узгоджені вимоги до безпечної експлуатації суден на аміачному паливі. Документ охоплює вимоги до підготовки екіпажу, управління ризиками та аварійного реагування.

З огляду на те, що аміак розглядається як перспективне безвуглецеве морське паливо, важливим етапом стало створення спеціальних стандартів, адаптованих до його фізико-хімічних властивостей. Раніше в судноплавстві переважно використовували практики, запозичені з роботи з ЗПГ, проте аміак вимагає окремих процедур.

RP враховує досвід Yara Clean Ammonia у сфері виробництва та транспортування аміаку. Компанія експлуатує 15 суден і має доступ до 18 терміналів по всьому світу. Очікується, що перше судно на аміаку — Yara Eyde — стане прикладом практичного впровадження нових норм.

Особливу увагу приділено підготовці персоналу: розробка спеціалізованих програм навчання має покрити брак компетенцій, який виник у зв’язку з поширенням аміаку як пального. За оцінками, до 2050 року попит на таке паливо може подвоїтись чи навіть потроїтись. Для масштабування безпечної інфраструктури необхідні уніфіковані стандарти.

Згідно з даними компанії, виручка Yara Clean Ammonia у 2024 році склала $1,8 млрд, а EBITDA — $117 млн.

Окрім цього, Yara анонсувала проведення загальних річних зборів акціонерів 28 травня 2025 року, о 10:00 за центральноєвропейським часом. Річні загальні збори відбудуться у цифровому форматі з електронним голосуванням через платформу Lumi.

Повідомляє Yara.

Читайте нас у Telegram

Популярні новини

Підпишись на Infoindustry