Вартість користування вагонами УЗ фактично зросте

Але у компанії приводять дані останніх аукціонів, на яких фіксується зниження деяких ставок щодо користування зерновозами ЦТЛ.

Про це йшлося у ході онлайн-наради із представниками аграрного ринку 28 липня, передає Rail.insider.

Під час заходу очільник Українського клубу аграрного бізнесу Роман Сластьон порушив питання фактичного зростання вартості користування рухомим складом УЗ внаслідок зміни принципу розрахунку з 1 серпня (з урахуванням не нормативної, а фактичної швидкості руху вагонів).

“Розрахунок змінився. Замість нормативної ми бачимо середню швидкість, яка в 3 — 4 рази нижча. Ставка при цьому не знизилась, а навпаки збільшилась. Фактично закладається збільшення в 3 — 4 рази вартості”, — наголосив він.

 

Водночас заступник директора департаменту комерційної роботи АТ «Укрзалізниця» Валерій Ткачов вважає, що фактичні ставки на вагони ЦТЛ з часом мають знизитися до ринкового рівня.

“У серпні відбулося накладання. Коли ви отримали уже реальну кількість днів (розрахункової доставки — ред.), а ставка лишилася базова. Тому, якщо сьогодні ви не будете брати наші вагони, у нас утилізація просяде і обвалиться ставка, та ми вийдемо на ту ж ринкову ціну, яку бере за свій вагон приватний власник. Протягом серпня це станеться”, — зауважив він.

Валерій Ткачов додав, що на торгах, які проводилися цього тижня, ставки вже суттєво зменшилися. Так, 25 липня ставки становили 7 тис. грн/добу. Уточнимо, що реалізували лише аукціони з подачею вагонів 30 та 31 липня. Проте під час торгів 27 липня пропонувалися вагоновідправки у серпні з полігоном доставки — Словаччина. На них ставки скоротилися до 2,2 тис. грн/добу. Фактично це менше, ніж вартують вагоновідправки на аукціонах щодо внутрішніх перевезень.

Як повідомлялося раніше, на аукціонах з розподілу зерновозів ЦТЛ ставки перевищували 20 тис. грн.

Читайте нас у Telegram

Пов’язані теми:

Популярні Новини

Підпишись на Infoindustry