460 іноземних закупівельників відвідали єдиний в Україні «продовольчий хаб»

 

 

У Києві з  27 по 28 листопада 2019 року відбулась ІІІ Міжнародна виставка продовольчої продукції Ukrainian Food Expo 2019. Основний концентрат цього року був на b2b та повне «занурення» в експорт.

 

Міжнародна подія зібрала на одному майданчику 158 експонентів, 3859 відвідувачів та 460 іноземних баєрів з понад 60 країн світу.  

 

Організатором виставки виступила Рада з питань експорту продовольства (UFEB) та за підтримки Програми USAID «Конкурентоспроможна економіка України».

 

Єдиний в Україні «продовольчий хаб» представив бізнес-відвідувачам широку лінійку продукції від виробників продовольчих товарів, серед яких: м’ясо та вироби з м’яса, молоко та молочні продукти, кондитерські та хлібобулочні вироби, бакалія, риба та морепродукти, овочі та фрукти, олійно-жирова продукція, алкогольні та безалкогольні напої, мед, різноманітні снеки, еко продукція, навіть унікальні, такі як равлики та багато інших. А також, були представлені постачальники обладнання та технологій для харчової промисловості.

Тож, кожен з відвідувачів мав змогу знайти партнерів тої продукції в пошуку якої знаходився.

 

На одному майданчику вдалося зібрати провідних вітчизняних виробників харчових продуктів та напоїв, керівників та топ-менеджерів у сегменті HoReCa та рітейлу, українських дистриб’юторів, іноземних імпортерів та трейдерів, а також постачальників обладнання та технологій для харчової промисловості.

 

Протягом дводенного B2B марафону українських виробники мали змогу заявити ринку про себе, презентувати свій продукт цільовій аудиторії та розширити ринки збуту і кожен учасник мав можливість провести переговори з потенційними партнерами, укласти вигідні контракти, налагодити партнерство та корисні ділові зв’язки.

 

Ділова програма виставки включала в себе 8 бізнес-заходів: «М’ясний бізнес 2019», «Milk Processing 2019», «Бакалія 2019», «VII Українсько-німецький форум харчових продуктів», «Confectionery & Bakery 2019», «Fruits, Berries & Vegetables 2019», «Експорт олії з України 2019» та новинка цього року, конференція «Drinks».

 

Першого дня виставки, 27 листопада відзначилася конференція «М’ясний бізнес 2019», яка зібрала повний зал. Під час навчального заходу провідні спікери м‘ясного бізнесу, серед яких успішні експортери та іноземні фахівців ділилися власним досвідом, практичними кейсами та порадами щодо розвитку бізнесу в даній галузі.

Особливо відзначився виступ Ларса Дженсена, менеджера з питань експорту “Danish Crown”. Спікер ділився досвідом найбільшого експортера свинини в Європі.

Про тренди споживання м’яса та м’ясної продукції на конференції розповідав Азар Аллахвердієв, директор матеріально-технічного постачання LLC «ALAN».

 

Не менш цікавими цього дня були виступи експертів під час конференції «Milk Processing 2019».

Олена Жупінас, експерт АВМ під час заходу повідала про аналітику молочної галузі і проблематику нестачі сировини. Пані Олена зазначила, що 2019 рік відзначиться тим, що вперше в історії України обсяг виробництва буде <10 млн т молока.

 

Сергій Кудінов, експерт в області логістики, директор «Юнайтед Порт Консалтінг» виділяв плюси та мінуси для різних видів перевезень.

«Для автомобільних перевезень перевагою є доставка від дверей до дверей та швидкі перевезення, а мінусом досить дорогий вид транспорту, обмежена географія доставки та ліміти на пересування вантажного автотранспорту між країнами», зазначив Сергій Кудінов.

 

Конференція «Бакалія 2019» розпочалася з виступу Владислава Веремеєнко, голови Асоціації з інтеграції HACCP. Інформативний та цікавий виступ спікера тримав увагу аудиторії майже 40 хвилин.

«Принципи HACCP — це фокусування на ідентифікації, моніторингу та контролі небезпек в критичних контрольних точках визначених скрізь виробничий ланцюг», — зазначив пан Владислав.

 

Про «Активну упаковку. Новий натуральний метод збільшення термінів зберігання на всі продукти харчування в 2-5 разів без зміни рецептури і додавання консервантів» розповідала Неоніла Дяченко, комерційний директор ТОВ “Благодар”.

 

Учасники всіх бізнес-заходів протягом інтенсивних годин отримували цінну інформацію від кращих українських та міжнародних експертів галузі для розвитку свого бізнесу та реалізації амбітних експортних цілей.

 

Значний ажіотаж викликала B2B зустріч, яку було спеціально організовано для представників кондитерської галузі другого дня виставки Ukrainian Food Expo 2019.

 

Більше 20 українських виробників кондитерських виробів зібрались на зустрічі. Серед них «Yarych»  LLC, AVK, ТОВ «Домінік», ТОВ «Т Престиж», ЗАТ «Житомирські Ласощі», Булочна «Крендель», ТОВ «Хлібзавод №1», ТОВ «Кондитерська фабрика ТУРРОН» та інші. Кожен з них мав змогу особисто поспілкуватись з іноземними закупівельниками, презентувати їм свою компанію та продукт, домовитись про співпрацю і в майбутньому почати постачати до них свою продукцію. Серед запрошених представників іноземного бізнесу були: Bill Solutions SRL (Румунія), Dekorativna točka d.o.o. (Хорватія), Firenze Com SRL (Румунія), MALCICRIS SRL (Румунія), А-Инвест (Македонія), Popular Traders (Пакистан), MCAcomercial (Румунія), Protary Import & Marketing (Ізраїль), Senic Com SRL (Румунія).

 

Подібні заходи є чудовою можливістю для українських виробників відкрити для себе нові ринки збуту та зав’язати тісні ділові відносини.

 

Ukrainian Food Expo  не просто виставка, це справжня можливість для українських виробників популяризувати свою продукцію «Made In Ukraine» на вітчизняному і міжнародному ринках, знайти надійних бізнес-партнерів та підписати вигідні умови про співпрацю.

Протягом активних та плідних двох днів захід довів, що українська продукція стає все більш популярною та затребуваною на світовому ринку. На цьому не зупиняємось, ламаємо стереотипи і продовжуємо відкривати всьому світу якісну українську продукцію!

 

Читайте нас у Telegram

Пов’язані теми:

Популярні Новини

Підпишись на Infoindustry