30.12.2016
В.о. голови правління голови ДПЗКУ Олександр Григорович вважає, що головною перешкодою експорту зерна у 2016 році став дефіцит вагонів для його перевезення з елеваторів у порти.
«Наразі, дефіцит вагонного парку для зернових перевезень Укрзалізниці становить приблизно 2,5-3 тис. вагонів на добу. У цьому році ситуація поглибилась через введення вагового контролю, і як наслідок, переведення частини вантажів з автотранспорту на залізницю. У другій половині року план залізничних перевезень зернових в нас виконувавcя лише на 38-40%. Сподіваюсь, придбання власних вагонів-зерновозів у наступному році частково розв’яже цю проблему для нашої логістики», – повідомив Олександр Григорович.
Інфоіндустрія
Читайте нас у TelegramПов’язані теми: