Брак вагонів – гальмо зернового експорту

В.о. голови правління голови ДПЗКУ Олександр Григорович вважає, що головною перешкодою експорту зерна у 2016 році став дефіцит вагонів для його перевезення  з елеваторів у порти.

«Наразі, дефіцит вагонного парку для зернових перевезень Укрзалізниці становить приблизно 2,5-3 тис. вагонів на добу. У цьому році ситуація поглибилась через введення вагового контролю, і як наслідок, переведення частини вантажів з автотранспорту на залізницю. У другій половині року план залізничних перевезень зернових в нас виконувавcя лише на 38-40%. Сподіваюсь, придбання власних вагонів-зерновозів у наступному році частково розв’яже цю проблему для нашої логістики», – повідомив Олександр Григорович.

 Інфоіндустрія

Читайте нас у Telegram

Пов’язані теми:

Популярні Новини

Підпишись на Infoindustry