Голова Держпродспоживслужби Владислава Магалецька відзначила, що дуже багато проблем виникає через незнання фактів, тому що звичні для всього світу речі в Україні «обростають домислами та міфами».
«Вміст пестицидів, трасжирів у продуктах – питання, що хвилюють кожного українця, тож питання контролю якості є дуже важливим. Тому потрібно розвивати фермерський рух, це передумова для безпечного виробництва», — додала вона.
Також на думку Магалецької, зусилля Держпроспоживслужби повинні бути об’єднані з силовими структурами. Досі відсутнє чітке визначення терміну «фальсифікація». «Якщо продукт не відповідає вимогам, пишіть скаргу, це можна швидко зробити он-лайн, за допомогою чат-боту, або ж звернутися до територіального відділення», — пояснила Владислава Магалецька.
З початку запуску кампанії «А дитині можна», на офіційній сторінці Facebook кількість охоплених користувачів досягла 12 437 665, 36% з яких — унікальні контакти.
Під час інтерактивної зустрічі експерти розповіли про те, як за допомогою чат-бота «А дитині можна?» обирати та споживати безпечні продукти харчування, а також продемонструвати практичну вигоду цього застосунку для споживача.
Мета проекту — привернути увагу фермерів до того, що потрібно виробляти безпечну продукцію і продемонструвати, як саме за допомогою чат-бота «А дитині можна?» можливо вдосконалювати безпечність фермерського виробництва.
Інфоіндустрія