Індійське птахівництво постраждало від фейків про COVID-19

Упродовж останніх кількох місяців продажі м’яса птиці в Індії скоротились майже на 50%. Через це птахофабрики зменшують обсяги виробництва. Від процесів на ринку страждає не лише галузь птахівництва, а й виробники комбікормів.

Зміни продажів м’яса птиці галузеві асоціації Індії пояснюють поширенням чуток у соціальних медіа та іншими формами дезінформації. Зокрема, десятки тисяч користувачів WhatsApp отримали повідомлення про те, що, ніби, коронавірус COVID-19 поширюється через споживання курятини.

Втрати галузі птахівництва від дезінформаційної кампанії оцінюються в 236 млн доларів. Продажі живої птиці в Індії протягом місяця впали з 75 млн до 40 млн голів. Щоб заощадити, фермери починають самостійно виробляти корм для птиці з сої і кукурудзи. Середні ціни на бройлерів в Індії знизилися до 0,67 долара за кілограм, а на курячі яйця III і IV категорій – з 0,08-0,09 до 0,04-0,05 долара за штуку.

У штатах Махараштра, Тамілнад і Андхра-Прадеш місцеві асоціації птахівників вже подали скарги на дезінформаторів до кіберполіції. Уже підтвердилося, що велика частина неправдивих чуток про можливість заразитися коронавірусів через куряче м’ясо поширюється через WhatsApp.

Інфоіндустрія