Індійське птахівництво постраждало від фейків про COVID-19

Упродовж останніх кількох місяців продажі м’яса птиці в Індії скоротились майже на 50%. Через це птахофабрики зменшують обсяги виробництва. Від процесів на ринку страждає не лише галузь птахівництва, а й виробники комбікормів.Зміни продажів м’яса птиці галузеві асоціації Індії пояснюють поширенням чуток у соціальних медіа та іншими формами дезінформації. Зокрема, десятки тисяч користувачів WhatsApp отримали повідомлення про те, що, ніби, коронавірус COVID-19 поширюється через споживання курятини.

Втрати галузі птахівництва від дезінформаційної кампанії оцінюються в 236 млн доларів. Продажі живої птиці в Індії протягом місяця впали з 75 млн до 40 млн голів. Щоб заощадити, фермери починають самостійно виробляти корм для птиці з сої і кукурудзи. Середні ціни на бройлерів в Індії знизилися до 0,67 долара за кілограм, а на курячі яйця III і IV категорій – з 0,08-0,09 до 0,04-0,05 долара за штуку.

У штатах Махараштра, Тамілнад і Андхра-Прадеш місцеві асоціації птахівників вже подали скарги на дезінформаторів до кіберполіції. Уже підтвердилося, що велика частина неправдивих чуток про можливість заразитися коронавірусів через куряче м’ясо поширюється через WhatsApp.

Інфоіндустрія

Читайте нас у Telegram

Пов’язані теми:

Популярні Новини

Підпишись на Infoindustry