Компанія «Монсанто» щороку витрачає на селекцію сортів понад 1,5 млрд доларів

Компанія «Монсанто» зміцнює свої позиції на європейському та українському ринках насіння та аграрних технологій.

«Щороку ми на 10-20% оновлюємо свій гібридний склад, у селекційні програми вкладається в середньому 1,5 млрд доларів», – заявив у своєму виступі на Першому Зимовому зерновому конгресі, організованому УКАБ, менеджер з розвитку технологій компанії Монсанто- Україна Віктор Любар.

Компанія має понад 130 селекційних дослідницьких центрів, які розташовані у всіх біозонах світу. В Україні вона також розпочала створення селекційного центру зі створення гібридів кукурудзи  і така мережа дає змогу прискорювати селекційний процес. Окрім цього в Україні діє три дослідницьких центри, в яких випробовуються нові сорти та технології, проводяться досліди щодо густоти, строків посіву, протидії гербіцидним стресам, що дає змогу давати аграріям чіткі зважені рекомендації. Нещодавно запроваджено нову програму «Акватек», яка допомагає заощаджувати водні ресурси.

Інфоіндустрія

Читайте нас у Telegram

Пов’язані теми:

Популярні Новини

Підпишись на Infoindustry