Кондвироби, перероблені овочі та фрукти, горіхи та перероблені зернові – продукти, що цікавлять Азійські ринки

26-28 травня пройшла Перша Онлайн Торгової Місії до 6 країн Азії: В’єтнам, Гонконг, Республіка Корея, Республіка Сінгапур, Королівство Таїланд та Японія, де українські виробники мали можливість зустрітися з імпортерами з Азії онлайн. Проєкт був втілений за підтримки Програма USAID «Конкурентоспроможна економіка України».

Загалом на Місії зареєструвалось 25 виробників, що представляли 20 категорій товарів. Серед українських компаній були як нові, так і постійні учасники торгових Місій що організовують COIN: «АВК», АгроПатріот, Агродар Україна Плюс, Приватне підприємство “Торгова компанія“ ВІКОМ ”, ТОВ «VFI Oils for Life Ukraine» (ВІ ЕФ АЙ Ойлс фор лайф Україна), Gala foods(Галла фудс), ТОВ “ГАЛФРОСТ”, ТОВ «ДайріКо», ТОВ “Діоніс Мед”, Диканька Млин, Житомирські Ласощі, Liqberry, Power Nuts, Руна, Сільське господарство «Ніжин Агроінвест», Sunny Food, ТОВ «СМАРТ ФУД СОЛЮШНС», ТОВ “УГРЕЙН-ТРЕЙД”, ТОВ «ТЕРРА», Херсонська плодоовочева фабрика «Хлібодар», Chocco Via, ЯРО.

Виробники взяли участь у 42 B2B зустрічах з азійськими імпортерами. Основний висновок від організаторів після проведення вже третьої за рахунком Онлайн Торгової Місії до Азії:

Онлайн стає частиною нормального експортного життя. Як українські виробники, так і азійські імпортери скучили за «живим» спілкуванням. З поверненням можливості подорожувати по бізнесу, онлайн спілкування з новими партнерами має лишитись в комунікаційному міксі як його невід’ємна частина

Інтерес до української продукції поступово зростає паралельно зі зростом знання про нашу країну, про її продукцію. Більшу зацікавленість виявляють В’єтнам, Сінгапур, Гонконг.

Українська кондитерка, перероблені овочі та фрукти, горіхи та перероблені зернові є локомотивами майбутнього масштабного експорту до регіону.

Виробники очікують швидких результатів та приємно вражаються коли після першої онлайн зустрічі імпортер запрошує поділитись цінами та глибшою інформацією про продукт, а у декотрих запитують зразки. Це є дійсно незвичним отримувати реальні результати на основі віртуального спілкування! Не виходячи з офісу!

Активна участь в просуванні Місії з боку посольств – це критичний елемент успіху, адже посольства в очах імпортерів де-факто мають репутаційну вагу. СOIN завдячую всім учасникам Місії за довіру та стратегічне бачення розвитку. Особлива подяка – спікерам офіційного відкриття Місії:

  • Душан Кулька — USAID CEP Україна, Керівник групи з просування експорту
  • Олексій Хорош – Менеджер проєктів Ради експортерів та інвесторів при МЗС України
  • Тетяна Міскова – Державна установа “Офіс з розвитку підприємництва та експорту України” – Директорка

Ініціатива «Онлайн Торгові Місії до Японії та Азії» реалізується компанією COIN спільно з ДУ «Офіс з просування підприємництва та експорту України» за підтримки Програма USAID «Конкурентоспроможна економіка України» та за інформаційного сприяння Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України, Міністерство закордонних справ України, Ради експортерів та інвесторів при МЗС України.

 

Інфоіндустрія

Читайте нас у Telegram

Пов’язані теми:

Популярні Новини

Підпишись на Infoindustry