METRO відкриває у Тернополі новий ТЦ смарт-формату замість «Бери Вези»

В рамках реалізації глобальної стратегії розвитку, компанія «МЕТРО Кеш енд Кері Україна» відкриває новий ТЦ METRO смарт-формату у м. Тернопіль замість магазину «Бери Вези». Відкриття заплановане на 22 травня 2021 р. на новій локації. 

Смарт-ТЦ у Тернополі працюватиме згідно з оновленою концепцією торговельних центрів малого формату METRO. Вона передбачає повноцінне обслуговування всіх груп клієнтів компанії, з посиленим фокусом на професійних – представників готельно-ресторанного бізнесу та роздрібної торгівлі, повідомляє ІА “Інфоіндустрія” з посиланням на прес-службу  «МЕТРО Кеш енд Кері Україна».

Асортимент у новому METRO буде сформовано у відповідності до потреб HoReCa-клієнтів: у магазині буде представлено понад 2700 найменувань товарів продовольчої та непродовольчої групи з фокусом на бакалійну групу товарів, продукцію власних торговельних марок та ексклюзивних позицій власного імпорту METRO. Водночас клієнти-трейдери та кінцеві покупці також матимуть змогу робити закупівлі для задоволення професійних та особистих потреб.

В рамках реалізації оновленої концепції ТЦ смарт-формату у Тернополі, компанія «МЕТРО Кеш енд Кері Україна» має на меті посилити свої позиції з підтримки розвитку сфери гостинності в Україні. Так, для клієнтів HoReCa у Тернополі компанія пропонує безкоштовну послугу доставки: власники або менеджери місцевих готелів, ресторанів та кафе мають можливість робити попереднє замовлення будь-яких товарів з розширеного асортименту класичних ТЦ METRO та отримувати їх тричі на тиждень безпосередньо у свої заклади або самовивозом з ТЦ у Тернополі. Допомагають їм у цьому 2 професійні менеджери з продажів клієнтам HoReCa, які працюють в ТЦ на постійній основі.

«Глобальна місія компанії METRO – бути надійним партнером для приватних підприємців. Відкриваючи оновлений ТЦ смарт-формату у Тернополі, ми робимо ще один крок у реалізації стратегії підтримки галузі HoReCa в Україні, адже ми віримо, що навіть, не зважаючи на кризу, сфера гостинності в Україні має потужний потенціал, –  коментує Олена Вдовиченко, Директор «МЕТРО Кеш енд Кері Україна. –  Оновлений асортимент, міжнародні стандарти якості, професійна доставка, ексклюзивні товари власних брендів та імпорту, гнучка система ціноутворення, цифрові інструменти – все працює на швидке відновлення HoReCa-бізнесу наших клієнтів у Тернополі. А наша динамічна операційна модель дозволяє нам швидко реагувати  на запити та побажання клієнтів, змінюючи та адаптуючи наш бізнес відповідно до їхніх потреб». 

Для всіх клієнтів у ТЦ METRO в Тернополі діє система оптових знижок (від 2-3 одиниць товару) на весь асортимент, оновлена програма лояльності, швидка реєстрація карток клієнтів, digital-рішення для HoReCa-клієнтів, відтермінування платежів за безготівковими контрактами, пропонується повний пакет документів та сертифікатів якості на всі товари. 

«Протягом декількох місяців наша команда активно працювала для того, щоб зробити наш магазин у Тернополі більш зручним та комфортним для покупців, для цього довелося навіть перенести його на нове місце. Тож, сподіваємось, що мешканці та гості міста зможуть гідно оцінити нашу роботу», додає Олена Вдовиченко.

Загальна площа ТЦ METRO в Тернополі становитиме 1346 кв. м, з яких 1111 кв. м буде відведено під торговельну залу. Магазин відкриється 22 травня на вулиці Об’їзна, 32. 

Протягом 2021 року компанія планує оновити також 2 інші ТЦ малого формату у Луцьку та Чернігові під брендом METRO.

«МЕТРО Кеш енд Кері Україна» вийшла на український ринок у 2003 році. Наразі компанія управляє 23-ма класичними центрами оптової торгівлі METRO Cash & Carry у Києві, Дніпрі, Одесі, Харкові, Львові, Кривому Розі, Полтаві, Вінниці, Запоріжжі, Чернівцях, Миколаєві, Рівному, Івано-Франківську, Маріуполі та Житомирі; та 3-ма магазинами оптової торгівлі «Бери Вези» у Тернополі, Луцьку та Чернігові. За понад 17 років діяльності в Україні METRO Cash & Carry інвестувала в національну економіку понад 600 млн. євро. Обсяг продажів компанії «МЕТРО Кеш енд Кері Україна» за 2019/2020 фінансовий рік (жовтень 2019 р. – вересень 2020 р.) склав 754 млн. євро. «МЕТРО Кеш енд Кері Україна» входить до складу METRO. Більше інформації: www.metro.ua 

METRO – це провідна міжнародна торговельна оптова компанія, що спеціалізується на обслуговуванні готелів, ресторанів та служб кейтерингу (HoReCa), а також приватних підприємців – власників закладів роздрібної торгівлі. Обслуговуючи понад 16 млн клієнтів у світі, компанія забезпечує їх якісними товарами як безпосередньо у великих торговельних центрах, так і онлайн, з професійною доставкою. Окрім цього, METRO допомагає своїм клієнтам розвивати бізнес та підвищувати конкурентоздатність, пропонуючи їм сучасні digital-інструменти, покликані розвивати та вдосконалювати сферу гостинності у кожній країні присутності компанії. Сталий розвиток є одним із ключових факторів успішного бізнесу METRO: вже протягом 7 років поспіль компанія входить до світового індексу сталого розвитку Dow Jones Sustainability Index. Компанія представлена у 34 країнах та надає робочі місця понад 97 тисячам працівників. Обсяг продажів METRO у 2019/2020 фінансовому році склав 25,6 млрд. євро. Більше інформації: www.metroag.de

Інфоіндустрія

Читайте нас у Telegram

Пов’язані теми:

Популярні Новини

Підпишись на Infoindustry