На ринку річкових перевезень з’являються нові гравці

За останні п’ять років обсяги вантажів, що перевозяться Дніпром потроїлись – з 4 до маже 12 млн тонн. Оприлюднено Топ-10 річкових терміналів України 2019 року. Рейтинг очолюють «Нібулон»  та «Укррічфлот» – сумарно їхня частка становить понад 75%, в десятку також входять Київський річковий порт, Кременчуцький річковий порт та «Максігрейн». Кількість нових гравців на ринку річкових перевезень щороку зростає.

Організатори «Річкового Форуму» (агентство Food&Agri) оприлюднили результати власного дослідження щодо обсягів перевалених вантажів річковими терміналами України в 2019 році. Про це передає ІА «Інфоіндустрія» з посиланням на прес-службу Food&Agri.

«Загалом 27 опитаних нами річкових терміналів, розташованих на Дніпрі та Південному Бугу у минулому році перевалили 15,4 млн тонн вантажів, що на 16% більше, ніж у 2018 році. Термінали компаній «НІБУЛОН» та «Укррічфлот» все ще домінують – сумарно їхня частка становить понад 75%, проте найвищу динаміку росту демонструють так звані «оператори другої ліги», – прокоментували в повідомленні Food&Agri.

«За нашими підрахунками, у 2019 році термінали, які не належать найбільшим гравцям, збільшили перевалку у порівнянні із 2018 роком на 60%. Приємно, що кількість нових гравців на ринку річкових перевезень щороку зростає», – розповідає аналітик агентства Food&Agri Андрій Муравський.

Співорганізатор «Річкового Форуму» Ігор Гошовський підтверджує, що упродовж останніх кількох років спостерігається поява нових гравців, які роблять інвестиції у річкову інфраструктуру. Є серед них як всесвітньовідомі бренди (наприклад, СOFCO), так і ті, які з’явилися нещодавно, але змогли вже стати відомими на ринку (як «Грейн-Трансшипмент»).

«За останні п’ять років обсяги вантажів, що перевозяться Дніпром потроїлись – з 4 до маже 12 млн тонн. Одним з головних драйверів такого зростання є агропродукція. Наприклад, у минулому 2019 році перевезення Дніпром зерна виросло на 54%. Тож як бачимо можливості річкових перевезень дуже цікавлять трейдерів та агровиробників, і нові річкові термінали активно ловлять цю сприятливу коньюктуру. Відтак ми прогнозуємо, що вже за результатами наступного року домінування «Нібулону» і «Укррічфлоту» в першій десятці найбільших терміналів не виглядатиме настільки тотально. Відразу три-чотири термінали інших компаній, що демонструють двократні темпи зростання, можуть увірватись у першу «десятку», – додає Ігор Гошовський.

Згідно даних Food&Agri перша десятка річкових терміналів України 2019 року а обсягом перевалки виглядає наступним чином:

Перевантажувальний термінал для перевалки зернових та олійних вантажів, м. Миколаїв («Нібулон») – 3,284 млн тонн

Київський річковий порт – 2,2 млн тонн.

Запорізький річковий порт («Укррічфлот») – 2,6 млн. тонн

Миколаївський річковий порт («Укррічфлот») – 1,2 млн. тонн

Дніпропетровський річковий порт («Укррічфлот») – 1 млн. тонн

Херсонський річковий порт («Укррічфлот») – 600 тис. тонн

Філія «Вознесенська» («Нібулон») – 556,9 тис. тонн

Кременчуцький річковий порт – 487 тис. тонн

Філія «Козацька» («Нібулон») – 408,6 тис. тонн

«Максігрейн», м.Херсон – 354,4 тис. тонн

 

ІА “Інфоіндустрія”

Читайте нас у Telegram

Популярні Новини

Підпишись на Infoindustry