“Наша Ряба” зникне з полиць магазинів?

З полиць магазинів зник відозінимий бренд охолодженої курятини “Наша Ряба”, що належить МХП Юрія Косюка, повідомляє УНН.

Бренд був створений МХП у 2001 році. Тоді українцям вперше запропонували свіжу охолоджену курятину замість заморожених курячих стегенець.

Зараз “Наша Ряба” входить в десятку найдорожчих брендів України, вартість якого становить 160 млн дол. Чи реальна така вартість для бренду і чому продукція зникла з магазинів — в МХП поки не коментують, а тому подальша доля бренду невідома.

Натомість в магазинах з’явився новий бренд курятини “Та сама курочка”.

 

Джерело: unn.com.ua

Читайте нас у Telegram

Популярні новини

Підпишись на Infoindustry