Насіннєва промисловість Кореї намагається зміцнити продовольчу безпеку

Корея виховує промисловість насіння для зміцнення продовольчої безпеки. Уряд докладає всіх зусиль, щоб розвивати вітчизняну насіннєву промисловість, щоб наздогнати зростаючі зусилля передових країн у забезпеченні продовольчої безпеки.

Щоб подолати ліміт Кореї в розмірі свого ринку, на який припадає лише 1% міжнародного ринку, Міністерство продовольства та сільського господарства інвестує 400 млрд. $ (352,4 млн. $ ), щоб допомогти фірмам, що виробляють насіння, зареєструвати 200 млн. $ до 2021 року стала країною-експортером №15 в світі.

За даними міністерства, глобальний ринок насіння оцінювався в 37,2 млрд. $. У 2016 році, а в Кореї – 500 млн. $, що складає 1,34% від загальної суми. З продажу корейських приватних насіннєвих фірм у 2016 році 88,4% було для внутрішнього використання, і 96% цього насіння були насінням овочів.

Щоб прорвати це внутрішнє ув’язнення, міністерство проводить 10-річний проект «Золоте насіння» з 2012 року. Для проекту уряд виділив 398,5 млрд. $, щоб організувати п’ять промислових груп, які виконують 89 проектів на 20 продуктах. Приватний сектор також зайняв 92,6 млрд. $.

Десять з цих продуктів призначені для експорту, включаючи: перець, капусту,  білу редьку, кавун, рис, картоплю, кукурудзу, палтус, морське вушко і серраніди. Десять інших продуктів повинні замінити необхідність імпорту насіння.

Міністерство заявило, що зосереджується на вихованні інфраструктури вітчизняної насіннєвої галузі протягом перших п’яти років проекту, створивши науково-дослідні інститути та промисловий комплекс в Гім’є, провінція Північна Чолла, і фірми придумують промислові результати з 2017 року.

З 2013 по 2016 рік вітчизняні насіннєві компанії розмістили експорт у розмірі 30,57 млн. $ США, що не дорівнювало цілям міністерства у розмірі 41,09 млн. $. Тим не менш, експорт швидко виріс до 24,47 млн. $ тільки в 2017 році, перевищивши ціль 23,29 млн. $. Експорт продовжував збільшуватися в 2018 році до 38,73 млн. $ США, що також є головним завданням міністерства в 38,68 млн. $. Кількість зареєстрованих насінних марок також зросла з 93 у 2017 році до 132 у 2018 році.

Компанія отримує субсидії на НДДКР в рамках проекту «Золоте насіння» та експортує насіння до Росії, України та інших країн Європи та Центральної Азії.
“Мета політики міністерства спрямована на виховання вітчизняних насіннєвих компаній на конкурентоспроможність на світовому ринку”, – сказав представник міністерства. “За проектом ми прагнемо до 2021 року збільшити загальний експорт до $ 200 млн.”
Поряд з проектом, міністерство провезе 2-е Корейське виставкове насіння в Гім’є 16 жовтня. Більше 70 вітчизняних і міжнародних насіннєвих компаній візьмуть участь у триденній виставці, а міністерство очікує, що контракти на суму понад 6 млрд. підписати під час заходу.

 

 

Інфоіндустрія

за матеріалами news.agropages.com

Читайте нас у Telegram

Популярні Новини

Підпишись на Infoindustry