Нова стратегія BASF

“З нашою новою стратегією ми ставимо BASF курс на зростання”, – сказав д-р Мартін Брудермюллер на презентації нової стратегії BASF в Людвігсхафені. Голова Ради виконавчих директорів підкреслив позитивні зрушення в останні роки: «З 2012 року наші доходи від операцій до амортизації, амортизації та спеціальних статей зросли в середньому на 8% на рік, що значно швидше, ніж 3% зростання фіксованих ставок. Таким чином, зростання прибутків BASF випереджало щорічне зростання світового виробництва хімічної продукції на 3,7%. Більше того, в останні роки спостерігався сильний розвиток вільного грошового потоку та високий прибуток від зайнятого капіталу (ROCE), останні 15,4%. Перш за все, нова стратегія спрямована на зростання продажів і обсягів.

BASF зосереджується на органічному зростанні бізнесу. Щоб рости швидше, BASF матиме ще більше уваги до своїх клієнтів і розробляти для них індивідуальні пропозиції. З метою підвищення швидкості та гнучкості компанія значно спростить структури та процеси, загострить свій портфель і зміцнить вербунд. «Ми перетворимо нашу організацію на більш орієнтовану на клієнта та гнучку», – сказав Брудермюллер.

Азіатський ринок, де BASF вже дуже добре зарекомендував себе, відіграє важливу роль у його стратегії зростання. Маючи частку на світовому ринку понад 40%, Китай є найбільшим хімічним ринком і стимулює зростання світової хімічної продукції. “До 2030 року частка Китаю в ринку зросте майже до 50%, і ми хочемо брати участь у цьому зростанні”, – сказав Брудермюллер.

Завдяки новій стратегії, BASF дотримується амбітних цілей – фінансових та нефінансових. “Ми хочемо зрости сильніше, ніж ринок, і ми прагнемо збільшити обсяги продажів, що перевищують глобальне зростання виробництва хімічних речовин”, – сказав фінансовий директор і заступник голови ради директорів, доктор Ханс-Ульріх Енгель.

BASF також прагне підвищити прибутковість і спрямована на збільшення EBITDA до спеціальних статей від 3% до 5% на рік. «Крім того, BASF прагне щороку досягати рентабельності капіталу, що значно перевищує вартість капіталу. Це означає, що ми створюємо справжню додану вартість », – сказав Енгель.

BASF також хоче бути провідним в очах своїх інвесторів і прагне забезпечити їх над середньою цінністю порівняно з хімічною промисловістю. “Отже, ми хочемо збільшувати наші дивіденди на акцію щорічно, за підтримки сильного вільного грошового потоку”, – сказав Енгель.

Щоб допомогти досягти цих амбітних цілей, BASF ініціює нову програму досконалості, яка триватиме з 2019 року до 2021 року. Вона спрямована на щорічні внески в розмірі 2 мільярдів євро з кінця 2021 року. Програма включатиме заходи, спрямовані на виробництво, логістику, дослідження та розробки, а також на діяльність з цифровізації та автоматизації та організаційний розвиток.

BASF також поставила перед собою амбітні нефінансові цілі. «Компанія BASF зобов’язується до 2030 року зберігати площину викидів парникових газів на рівні 2018 року, навіть якщо ми націлені на значне річне зростання виробництва», – сказав Брудермюллер. “Це означає, що ми будемо відділяти наші викиди парникових газів від органічного зростання”. Ціль включає заплановані великі інвестиції, такі як нове місце Вербунда в провінції Гуандун на півдні Китаю. Щоб досягти цього, BASF покращить управління, ефективність та інтеграцію своїх заводів і, по можливості, придбає більшу частку електроенергії з відновлюваних джерел енергії. “Враховуючи вже дуже високі технологічні стандарти на наших заводах, це дуже амбітна мета, яка вимагатиме виняткової творчості, щоб робити речі по-іншому”, – сказав Брудермюллер. Він додав, що це вимагатиме відповідного регуляторного середовища в Німеччині, Європі та в усьому світі. BASF вже скоротила викиди парникових газів на 50% в абсолютному вимірі порівняно з рівнями 1990 року, одночасно подвоївши обсяги виробництва в цей період.

Інфоіндустрія за матеріалами basf.com

Читайте нас у Telegram

Популярні Новини

Підпишись на Infoindustry